Administratör
Proffice Sverige AB / Administratörsjobb / Katrineholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Katrineholm,
Vingåker,
Flen,
Finspång,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Katrineholm,
Vingåker,
Flen,
Finspång,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Till ett av våra kundföretag i Katrineholm söker vi för längre uppdrag en administratör.
I uppgifterna ingår arbete i företagets reception, inskrivning och kopiering av dokument, posthantering, beställning av tågresor, hotell och konferenser, ta emot felanmälningar samt inköp av förnödenheter.
Uppdraget är på heltid och påbörjas under augusti månad.
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Som person är du en driven initiativtagare som är van att arbeta självständigt. Du är noggrann och strukturerad och har lätt för att prioritera. Du har också goda kunskaper i Officepaketet.
Urvalsarbetet sker löpande så sök tjänsten redan idag!
Publiceringsdatum2008-06-30Arbetstider och omfattningTillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-07-10
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAndersson, Marita
FöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Jobbnummer 261485
Observera att sista ansökningsdag har passerat.