Administrativ Personal - Linköping
Kornboden / Administratörsjobb / Linköping
2012-05-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ Personal - Linköping" (publicerad 2012-09-03) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kornboden i Linköping,
Motala,
Norrköping,
Haninge,
Askersund eller i
hela Sverige Kornboden arbetar med tjänsterna; bemanning, rekrytering, interim management, omställning och jobbcoachning. Vi har hjälpt stora och små företag, i glesbygd och i storstad sedan 1996. Våra kunder finns inom både privat och offentlig sektor. Vi har mer än 15 års erfarenhet av - Rätt person, på rätt plats med rätt kompetens!
Publiceringsdatum2012-05-24BeskrivningNu söker vi administrativ personal för uthyrning till en av våra största kunder i Linköping under sommaren. Tjänsterna kan innebära allt från receptionister till administrativa assistenter och har olika uppdragstid och omfattning.
KvalifikationerDu som söker ska trivas med att arbeta administrativt, du ska vara noggrann och ha minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du ska vara social och passa in på Kornbodens ledord; flexibilitet, kvalitet och tjänstvillighet. Vi ser gärna att du har god datorvana samt ser arbetet som konsult hos oss som en rolig utmaning.
Skicka din ansökan så fort som möjligt! Bifoga gärna ett personligt brev där du beskriver vem du är och vad du helst vill arbeta med som konsult hos oss.
Anställningsform:
Visstid
Sysselsättningsgrad:
Heltid
Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön
Övrig information:
Vi arbetar med löpande urval så ansök redan idag!
Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tidsbegränsad anställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Kilhed, Kandidatansvarig, 019-6890132
FöretagKornboden
AdressKornboden
Storgatan 39
83133 Östersund
Jobbnummer 1253007
Observera att sista ansökningsdag har passerat.