Administrativ hjälp sökes till stort anläggningsföretag!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av att arbeta administrativt och är duktig på Word och Excel? Kan du kommunicera obehindrat på engelska i tal och skrift? Då har vi på Adecco i Uppsala uppdraget för dig på ett av Sveriges största anläggningsföretag!

Hur ser din arbetsdag ut?
Vi söker nu en person som kan hjälpa till med att göra fakturaunderlag, skriva protokoll på veckomöten och upprätta lathundar/listor och dylikt som underlättar för avdelningens chefer. I dina arbetsuppgifter ingår det även att se till att dagböcker för provtagningar finns framme till byggmöten, sköta planeringslistor för pågående och kommande uppdrag samt att stötta i dokumentation kring vår kunds asfaltsverk där tillverkningen av asfalt sker. Du kommer även att hantera ärenden i Mobigo (arbetsordersystemet) och sköta hanteringen av kläder och skor till yrkesarbetarna, exempelvis upprätta listor på storlekar samt ha kontakt med HR kring beställning av kläder. Eventuellt kommer du även att fånga upp telefonsamtal efter ett visst antal signaler om arbetsledarna inte kunnat svara.

Vem trivs här?
Du som har en bakgrund inom administration och som är trygg med att använda Office-paketet, främst Excel och Word, och kan stötta cheferna med detta. Förutom svenska så talar och skriver du även bra engelska, detta behövs i ditt dagliga arbete eftersom en av vår kunds leverantörer av material endast talar engelska. Det är även en fördel om du är morgonpigg eftersom du kommer att arbeta samma tider som arbetsledarna. Ordinarie tider är måndag till torsdag 06:30-16:00 och fredagar 06:30-13:00. Det är viktigt att du kan vara på plats på morgonen och stötta, då det mesta sker på förmiddagen fram till lunch.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag som ska tillsättas omgående och är tänkt att pågå fram tills I november 2016, med goda chanser till förlängning. Som konsult är du anställd I Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. Vid frågor gällande tjänsten kontaktar du Sofia Lindqvist på sofia.lindqvist@adecco.se .

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-04-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-19
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Lindqvist Sofia.Lindqvist@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Dragarbrunnsgatan 42
75320 UPPSALA

Kontorsadress
Dragarbrunnsgatan 42

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2795505

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: