Administrativ assistent till Internationellt företag i Kista!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2015-06-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ assistent till Internationellt företag i Kista!" (publicerad 2016-09-07) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du flera års erfarenhet av att arbeta administrativt, behärskar affärsengelska i både tal och skrift och vill anta en roll på ett internationellt företag? Då har vi uppdraget för dig, med start omgående!

Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som chefsassistent kommer du att fungera som ett administrativt stöd för chefen i form av kalender- och mailhantering, hantera reseräkningar, all administration och samordning av rese- och konferensbokningar samt organisering av möten. Du kommer också att korrekturläsa och förebereda rapporter samt publicera mötesanteckningar, koordinera och se till så att din uppdragsgivares arbetsdag flyter på så smidigt det går. Vidare kommer du även ansvara för att publicera presentationer och annan information från möten. Detta är en flexibel roll där du som är prestigelös, framåt och strukturerad kommer att stortrivas!

Uppdraget omfattar ca 2-3 timmar per dag.

Vem trivs här?
Du som har erfarenhet av att  arbeta med administrativa system, framför allt i MS Word och MS Power Point, kommer snabbt att komma in i rollen. Då mycket av ditt arbete kommer ske på engelska ser vi att du är van vid att ha engelska (affärsengelska) som arbetsspråk och behärskar språket obehindrat i både tal och skrift.

För att axla detta spännande uppdrag behöver du vara en problemlösare som snabbt och effektivt ser vad som behöver prioriteras. Som person är du självgående, snabb, driven och strukturerad. Du kommer också ha många kontaktytor, vilket gör att du som är social och framåt, med lätthet kommer att axla denna roll!

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag tillsvidare som ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2015-06-01

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-30
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tove Bohlin

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2318747

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: