Administrativ assistent till internationellt företag!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Är du en flexibel och serviceinriktad person med flera års erfarenhet av att arbeta assisterande mot chefer? Då har vi uppdraget för dig hos en internationell uppdragsgivare med plats i Uppsala.
Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som administrativ assistent kommer du att ansvarar du för administrativ service till avdelningschefen och andra chefer i organisationen. I dina arbetsuppgifter ingår att hantera reseadministration, planering runt möten och aktiviteter samt ansvar för avdelningschefs kalender. Du kommer även att arbeta med administration i vår kunds egna dokumenthanteringssystem, distribution och arkivering av diverse dokument, ekonomi, fakturor och övriga administrativa kontorsgöromål. Vidare kommer du också att vara behjälplig vid nyanställningar, ansvara för intranätet för avdelningen samt ansvara för intern och extern kommunikation.
Vem trivs här?
Vi tror att du som söker har minst tre års erfarenhet av att ha arbetat som assistent åt chefer, gärna inom ett internationellt bolag. Du är en serviceinriktad person med hög integritet. Som person är du strukturerad, samarbetsinriktad och har initiativförmåga. Du har lätt att hantera olika arbetsuppgifter samtidigt och ser möjligheter att effektivisera administrationen. Har du arbetat i serviceindustrin med administrativa arbetsuppgifter är detta starkt meriterande för tjänsten.
Vidare är dina datorkunskaper mycket goda och har du dessutom arbetat i affärssystem och dokumenthanteringssystem är detta tjänsten för dig. En stor del av kommunikationen kommer att ske på engelska och därför behöver du ha mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift.
Då ingen dag är den andra lik är det viktigt att du flexibel och pragmatisk med förmåga att anpassa dig till nya förutsättningar och krav.
Vad erbjuder vi?
Ett föräldravikariat på ett år hos en kund i dynamisk och internationell miljö.
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2015-09-21ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-20
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTove Bohlin
tove.bohlin@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Dragarbrunnsgatan 42
75320 UPPSALA
KontorsadressDragarbrunnsgatan 42
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2441273
Observera att sista ansökningsdag har passerat.