Administrativ assistent sökes

För kunds räkning Fastighet / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos För kunds räkning Fastighet i Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans.
Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg.
Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan.
Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Uppdrag
SJR söker nu en Administrativ assistent omgående för ett uppdrag hos kund. Kundföretaget ligger i centrala Göteborg. Avsikten är att din anställning hos SJR kommer övergå till en fast anställning hos kund.

Publiceringsdatum
2010-04-15

Dina arbetsuppgifter
Dina ansvarsområden kommer att spänna över ett brett fält och vi ser att du har ett genuint intresse av kontorsadministrativt arbete. Du kan självständigt ta ansvar över ditt arbete och kommer att avlasta olika funktioner. Som administrativ assistent är du företagets ansikte utåt och har många interna och externa kontakter. Dina huvudsakliga uppgifter blir att assistera VD: n på företaget. Du ska besvara huvudkontorets inkommande telefonsamtal och e-mail, posthantering, ansvara för kontorets avtal och skötsel. Vidare kommer du att hålla intranätet ajour, arbeta med konteringar och sammanställa styrelsematerial. 
Lämplig bakgrund
För att passa in i rollen söker vi dig som har en bakgrund inom kontorsarbete. Kanske har du arbetat som sekreterare eller i reception. Vi tror att du är gymnasieekonom eller liknande. Du har goda kunskaper i Officepaketet och har erfarenhet av texthantering. Vi ser att du har goda kunskaper i engelska. Som person söker vi dig som är prestigelös, ansvarstagande och tycker om att arbeta självständigt. Du är serviceorienterad, är en god kommunikatör och är inte rädd för att säga ifrån.

Så ansöker du
Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig ansöka snarast. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Hanna Olausson 031-333 54 73. Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Helltid

Ersättning
Fast Lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-04-30
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
För kunds räkning Fastighet

Adress
För kunds räkning Fastighet
Box 7420
10931 Stockholm

Jobbnummer
624730

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från För kunds räkning Fastighet

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos För kunds räkning Fastighet: