Administrativ assistent äldreomsorgen
Flens Kommun / Administratörsjobb / Flen
2019-11-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ assistent äldreomsorgen" (publicerad 2022-04-25) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Flen,
Katrineholm,
Eskilstuna,
Gnesta,
Vingåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Flens Kommun i Flen Välkommen till Flens kommun - Sörmlands hjärta!
Som medarbetare i Flens kommun är du vårt ansikte utåt till kommunens invånare. Vi vill att du ska ha en bra arbetsplats där du trivs och känner dig motiverad till att göra ett fantastiskt jobb. Omvärlden förändras och vår organisation behöver dig som vill bidra med engagemang och en härlig energi.
Det arbete vi gör tillsammans varje dag, dygnet runt, året runt har sin utgångspunkt i vår vision, vår värdegrund och våra mål. Vi tror att bilden av Sörmlands hjärta skapas i varje möte med invånare, företagare och besökare, genom professionellt och respektfullt bemötande.
Socialförvaltningen ger stöd och omsorg till Flens kommuninvånare. Förvaltningen har tre avdelningar; Avdelningen för Äldreomsorg, Funktionsnedsättning/Myndighet och uppdrag samt Egen försörjning/Individ och familj.
Publiceringsdatum2019-11-25Dina arbetsuppgifterSom administrativ assistent inom äldreomsorgens område tre, Malmköping och Sparreholm, har du en enorm bredd i arbetsuppgifter. Du kommer att fungera som koordinator i verksamheterna, vilket innebär nära och tät kontakt med personalen. Du kommer att hantera fakturor, beställningar, inköp, handkassor, fastighetsfrågor, personalfrågor, verksamhetsfrågor, planera och förbereda möten, skriva protokoll, ansvara för bilfrågor och andra inom verksamheterna förekommande arbetsuppgifter.
Vi söker dig
Vi söker dig som kan arbeta självständigt och som lägst har en gymnasieexamen med administrativ/ekonomisk inriktning. Du har flera års erfarenhet av administrativt arbete och en mycket god förmåga att kommunicera samt uttrycka dig i det svenska språket både i tal och skrift samt mycket god datavana. Du ska ha goda ledaregenskaper och gärna en bakgrund som gruppledare. Du måste vidare ha dokumenterat goda kunskaper inom ekonomi, statistikhantering och personaladministration. Körkort är ett krav då tjänsten kan förläggas inom hela området.
Dina egenskaper
För att lyckas i uppdraget måste du ha en hög känsla för service, organisation och struktur, vara självgående och våga ta egna initiativ. Du är flexibel och prestigelös i ditt sätt, trivs att samarbeta med andra och trygg i dig själv och i din professionella roll. Du bör också ha förmåga att se förändringspotential i administrativa rutiner och våga föreslå förändringar.
Som person trivs du i en roll med många olika parallella uppgifter i tidvis högt tempo. Du är kvalitetsmedveten och ser möjligheter i att aktivt kunna bidra till att utveckla vår verksamhet. Du måste kunna arbeta självständigt men ska även ha förmågan att arbeta i team och bidra till att helheten fungerar.
Vidare har du lätt för att knyta nya kontakter både inom och utanför den egna organisationen och trivs med ett omväxlande och utmanande arbete. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper vid rekryteringen och söker medarbetare med rätt attityd, inställning och som delar Flens kommuns värderingar.
Varaktighet,arbetstid
Tillsvidareanställning 100 %, dagtid
Tillträde snarast möjligt, enligt överenskommelse.
ErsättningFlens kommun tillämpar individuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-15
KontaktElisabeth Johansson,
elisabeth.johansson@flen.se 0157-431285
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningFlens kommun tillämpar individuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFlens kommun
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Flens kommun (org.nr 212000-0332),
https://www.flen.se/sv/Om-Flens-kommun/Jobba-hos-oss/Lediga-jobb1/ Arbetsplats Flens Kommun
Jobbnummer 4972574
Observera att sista ansökningsdag har passerat.