Administrativ assistent
Dryckeskonsult Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dryckeskonsult Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Till vårt kontor i centrala Stockholm söker vi just nu en glad och nyfiken kollega som vill bli en del av vårt administrativa team.
Du kommer vara en viktig del i vårt adminteam - med mycket eget ansvar men också en back-up till befintligt admin-team. Läs mer nedan vad vi söker!
Kort om företaget...
Vi är ett rikstäckande företag som hjälper butiker och leverantörer inom dagligvaruhandeln att öka sin försäljning! Vi har cirka 250 duktiga medarbetare ute i butik vaje vecka. Vi hjälper våra kunder med alla typer av butiksarbete - men vi har också, som vårt namn antyder, en branschunik kompetens inom just dryckeskategorin.
Dina arbetsuppgifter...
Du kommer vara den stor del av administrationsavdelningen inom det administrativa arbetet. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat mindre team som värdesätter samarbete och att ha kul på arbetsplatsen. Då teamet är mindre får man vara beredd på att rycka in och göra många olika typer av arbetsuppgifter med fokus på HR och kommunikion.
Du kommer arbeta med många olika arbetsuppgifter: såsom bl.a.
Assistans vid rekrytering
Logi- och rese-bokningar till medarbetare på fältet
Beställning av arbetsredskap
Support och assistans vid avtalsskrivning, ekonomi (support vid skapande av fakturor och löner)
Mycket arbete i vårt interna affärssystem
Uppföljningar och presentationer i Office-paketen (främst Excel och PowerPoint)
Kontorsansvar som innefattar inköp av inventarier, förbrukningsvaror etc.
Dina arbetsredskap kommer bestå av arbetsdator och arbetstelefon (via arbetstelefon sker mycket kontakt med kollegor och medarbetare på fältet).
Du kommer rapportera till administrativ chef och kontorschef.
Din arbetsbakgrund och egenskaper...
För att lyckas i denna roll ser vi att du är framåt, social och glad. Du är inte rädd för att rycka in där det behövs eller prova på nya arbetsuppgifter. Du ska kunna identifiera behov och ta egna initiativ. Du kommer tilldelas ett stort eget ansvar vilket värdesätter en hög ambition och arbetsmoral.
Vi ser gärna att du har arbetat på kontor på tidigare arbetsplats/arbetsplatser där du byggt upp kunskap i någon eller några av ovan nämnda arbetsuppgifter.
Då dina arbetsuppgifter kommer bestå av en del arbete med företagets visuella delar vill vi att du har en teknisk och estetisk ådra.
Det är av stor vikt tycker vi att du är systematisk och noggrann i dem arbetsuppgifter du tar dig an.
Övrig kompetens vi gärna ser att du har...
God datorvana
Goda kunskaper i Office-program (Excel, PowerPoint, Word)
Du har lätt för att förstå och lära dig nya system
Övrigt om tjänsten...
Tjänsten är en heltidsanställning
Månadslön
Du kommer vara stationerad på vårt kontor på Linnégatan 15 tillsammans med 4 kollegor, möjlighet till distansarbete någon dag per månad.
Start enligt ö:k eller senast 15/3
Kontorstider
Kollektivavtal med Unionen
Pension via Collectum
Friskvårsbidrag
Kontorshundar finns på kontoret
Ansökan...
För att ansöka vill vi att du skickar ditt CV med din arbetsbakgrund + personlig information om dig själv till
ansokan@dryckeskonsult.se. Rubricera din ansökan med "Administrativ assistent".
Urval sker löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-21
E-post:
ansokan@dryckeskonsult.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Administrativ assistent".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Dryckeskonsult Sverige AB (org.nr 556687-8491)
Linnégatan 15 (
visa karta)
114 47 STOCKHOLM
Arbetsplats Stockholm
Jobbnummer 8482311
Observera att sista ansökningsdag har passerat.