Administrativ assistent
Assistansenheten / Administratörsjobb / Stockholm
2018-06-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ assistent" (publicerad 2018-09-24) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Assistansenheten i Stockholm Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm.
Vill du också ha ett av Sveriges viktigaste jobb? Hägersten-Liljeholmen är ett av Stockholms snabbast växande stadsdelsområden. Redan i dag bor här omkring 85 000 personer. Vi på stadsdelsförvaltningen tillhandahåller invånarna stöd och service inom bland annat förskola, social omsorg och äldreomsorg. Våra 2 300 medarbetare är den viktigaste anledningen till att våra verksamheter håller så hög kvalitet. Vi söker dig som vill vara med och fortsätta att utvecklas med oss!
Arbetsplatsbeskrivning
ASSISTANSENHETEN i Hägersten-Liljeholmens stadsdelsförvaltning arbetar med insatserna personlig assistans, ledsagar- och avlösarservice samt hemtjänst i assistansliknande form.
På Sedelvägen i Hägersten ligger vårt fina kontor där det för närvarande arbetar en enhetschef, två biträdande enhetschefer och en administrativ assistent.
NU VILL VI UTÖKA DET ADMINISTRATIVA STÖDET.
Publiceringsdatum2018-06-13Dina arbetsuppgifterSom Administrativ assisten arbetar du mycket med bemanning, schemaöversyn, ekonomiadministration, fakturahantering, lönehantering, arkivarbete, sammanställning av rapporter och viss statistik mm. I arbetet ingår att vara delaktig i enhetens alla administrativa uppgifter och ha ett nära och gott samarbete med ledningen för assistansenheten.
KvalifikationerDu ska kunna arbeta självständigt och kunna organisera och planera arbetet effektivt. Du är flexibel, stresstålig och har lätt att samarbeta.
Fin servicekänsla och ett bra bemötande är två förmågor/egenskaper vi att du ska ha. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Övrig informationGod kännedom och erfarenhet av arbete i stadens Paraplysystem och Agresso är meriterande.
Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
ErsättningLÖneanställning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-06
Ange följande referens när du ansöker: 2018/4266
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktBiträdande enhetschef Daniel Gårdesten 08-508 22 650
FöretagAssistansenheten
AdressAssistansenheten
Telefonvägen 30, plan 9
12904 Hägersten
KontorsadressTelefonvägen 30, plan 9
Jobbnummer 4203037
Observera att sista ansökningsdag har passerat.