Administrativ assistent

NRG Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos NRG Sweden AB i Stockholm, Södertälje, Strängnäs, Uppsala, Enköping eller i hela Sverige

Om kunden
Vår kunds största tillgång är människorna som arbetar i företaget, och de arbetar i en miljö där deras kreativa tänkande och entreprenörsanda främjas. Hos vår kund ska man känna att man bidrar till att driva den tekniska utvecklingen framåt. Målet är en företagskultur som präglas av möjligheten att nå en personlig utveckling och växa professionellt med en god balans mellan arbete och privatliv.
Idag arbetar omkring 450 personer hos företaget ifråga, som ligger i Kista, strax norr om Stockholm.


Dina arbetsuppgifter
Har du en positiv attityd, är duktig på mult-tasking och har ett öga för detaljer? Vill du vara en del av ett energiskt och samverkande team? Om så är fallet, kan du vara den vi söker till vår kunds Business Excellence team.

I rollen kommer du att äga och förvalta ett antal centraliserade funktioner. De viktigaste fokusområden kommer vara intern projektledning och frågor som rör utbud och efterfrågan i staffingfrågorr. Du kommer också att hantera processer och äga och genomföra uppdateringar och förändringsarbete i dessa. I rollen ingår även att bygga ett nätverk med flera intressenter, både i Sverige och internationellt. I denna roll måste du kunna arbeta proaktivt, vara en mästare på multitasking och ha förmåga att anpassa ditt arbete efter en snabbt föränderlig omvärld.
• Intern projektledning, äga och förvalta en portfölj av interna stödprojekt hela vägen från efterfrågan och genomföra bemanning till dess projektet avslutas.
• Fungera som ägare för affärskritiska uppgifter och säkerställa att projektet hålls uppdaterat.
• Arbeta med leveransteamet för att spåra och följa upp status på personal
• Förse lokala team samt den internationella leveransorganisationen med både långa och kortsiktiga prognoser inom personal.
• Driva förbättringsprogram för att optimera befintliga processer och verktyg.


Din bakgrund
VI SÖKER DIG SOM:
• Har erfarenhet från operativ affärsverksamhet.
• Är en duktig administratör.
• Har vana av att jobba i projektform.
• Har vana av att jobba mot budget.
• Tycker om snabba förändringar.
• Är detaljorienterad med förmåga att effektivt prioritera.
• Talar flytande svenska och engelska.
• Har bra kunskap inom Outlook, Word, Excel, PP och Share Point.
• MBA i Business administration eller liknande



Övrigt
VI KAN ERBJUDA DIG:
Det här är en fantastisk möjlighet att få komma in i ett stort, internationellt företag och du kommer kunna bygga ett stort, internationellt nätverk.
Denna roll är en tillsvidare anställning med provanställning. Du kommer att bli anställd av Nordic Retail Group och vara dedikerad till vår kund i Kista.
Genomgång av ansökningarna sker löpande och vi vill därför ha din ansökan snarast. Har du frågor om tjänsten går det bra att maila till stordal@nordicretailgroup.com


Nordic Retail Group
Nordic Retail Group (NRG) är en av Nordens största retailbyråer. Vi är en "full service retail agency" och specialister på retail- och butikskommunikation. NRG är ett resultat av sammanslagningen av Sale Nordic och Today Agency. Vi finns i Sverige, Norge, Danmark och Finland.

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-02-02

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-05
Ange följande referens när du ansöker: 1601
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Stördal stordal@nordicretailgroup.com

Företag
NRG Sweden AB

Adress
NRG Sweden AB
Linnégatan 9-11
11422 Stockholm

Kontorsadress
Linnégatan 9-11

Jobbnummer
3298416

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från NRG Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos NRG Sweden AB: