Adminhjälte till Buddy

Telecom Buddy AB / Kundservicejobb / Göteborg
2024-10-18


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telecom Buddy AB i Göteborg

Nu ska vi utöka vårt adminteam med en till Buddy som får möjlighet att vara en del av vår lilla familj.
För att platsa in ska du förutom att vara en galet trevlig och bra människa inneha nedan egenskaper, annars kommer du inte trivas, och då är det ingen idé att söka jobbet.
1. Noggrannhet: Gör rätt från början och dubbelkolla att det blir rätt.
2. Tålmodighet: Går det inte första gången så går det nog andra gången och går inte det får du hitta på ett sätt att lösa det på tredje försöket. Att ge upp är inget alternativ för dig.
3. Diplomati: Du behöver kunna kommunicera med ALLA sorters människor på väldigt olika sätt med fokus på att uppgiften ska bli löst och helst ska alla känna att dom fattar också, så liten slev pedagogik underlättar!
4. Skinn på näsan: Du behöver kunna peka med hela handen när det behövs.
Stämmer ovan egenskaper in på dig så är det en bra början och du kan fortsätta läsa nedan jobbeskrivning, gör det inte det så finns massa andra jobb att söka, lycka till!
Du kommer att arbeta i vårt lilla adminteam som servar kunder och våra säljare. Vi jobbar med telekom, det innebär en ständig förändring av affärsregler, system och arbetssätt. Dvs du bör gilla förändring och att lära dig nytt, varje dag. Du ska kunna jobba strukturerat men samtidigt kunna prioritera bland uppgifter och ha en bra förmåga att förstå vad som faktiskt behöver göras. Du bör trivas med ett växlande arbetstempo, ibland är det långtråkigt och ibland finns det inget slut på grejer att göra.
Bland dina arbetsuppgifter finns:
Att registrera ordrar i en himla massa olika system (som ibland inte vill samarbeta så här kommer tålmodigheten prövas).
Serva kunder via mail, chatt och telefon. Lösa kunds problem och förklara hur saker funkar. Ganska klassisk kundtjänst helt enkelt men såklart på ett lite schysstare sätt.
Serva våra säljare och övrig personal inom organisationen, lite hederlig back-office.
Sen får du såklart vara en hejare på en massa andra bra saker som gör att just du är med och gör Buddy ännu bättre. T ex så har vi ingen massör eller barista, det hade ju varit trevligt.
Du kommer jobba inom Buddykoncernen och vårt huvudkontor finns på Stigbergstorget i Majorna. Det går bra att jobba till viss del på distans men det finns en del grejer som behöver lösas på plats, så den mesta tiden kommer du hänga med oss på kontoret. Vi är en platt organisation med väldigt högt i tak och med mjuka mattor på golvet. Det innebär att du kommer trivas om du trivs med den här annonsen. Så, då ser vi fram emot din ansökan.
Arbetstider är vardagar 8:30-17:00 och man får lön också, och pension, och sånt där nödvändigt tråkigt som vissa kallar förmåner. Bara en sån grej som förmånscykel, är det din dealbreaker så har vi det med!
Det vore himla bra om du har erfarenhet av liknande jobb, och att du kan svenska och engelska i tal och skrift. Nu så är vi färdiga, varsågod och sök!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-04-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telecom Buddy AB (org.nr 556679-8848), http://buddy.se

Arbetsplats
Buddy AB

Kontakt
Tomas Hultkrantz
tomas.hultkrantz@proffskommunikation.se
0313000406

Jobbnummer
8964916

Prenumerera på jobb från Telecom Buddy AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telecom Buddy AB: