Adecco söker nu en vaktmästare på deltid

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Vaktmästarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vaktmästarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu behöver vi omgående en vaktmästare till ett av våra kundföretag i Göteborg

Publiceringsdatum
2010-12-04

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta som vaktmästare och ingå i vårt kundföretags servicegrupp. Förekommande arbetsuppgifter är kontorsservice och lättare vaktmästeri såsom skötsel av kontorsmaskiner, ansvar för materialförråd, inköp av kontorsmaterial samt arbete med företagets skrivarstationer. Vidare ingår enklare service såsom byten av glödlampor, enkla reparationer samt att vara behjälplig med möbleringar och teknisk utrustning. Utöver detta är du vid behov behjälplig i receptionen och på företagets konferensavdelning.
Arbetstid är måndag till fredag 8.30-12.30. Till detta uppdrag söker vi dig som studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning. Uppdraget är med start snarast, varaktighet löpande.

Erfarenheter
Vi söker dig som är en tekniskt kompetent person som tycker om felsökning och att hitta lösningar på problem. Du har god fysik och har gärna en del praktiska kunskaper om datorer. Vidare ser vi att du har goda kunskaper i svenska och engelska, har du ytterligare språkkunskaper är det positivt men inget krav.

Dina personliga egenskaper
Som person bör du vara driven, lösningsorienterad och initiativtagande samt strukturerad och noggrann. Då det ingår arbete i receptionen vid behov ser vi att du är representativ, serviceminded och har god social kompetens. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och kommer att få arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på telefon 031-725 45 38.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-12-17
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Sara Bergstrand, Rekryteringsansvarig, 031-7254500 (Växel), 031-7254538

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
793906

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: