Accountor söker säljare till Karlskrona
Accountor AB / Säljarjobb / Karlskrona
2013-05-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Accountor söker säljare till Karlskrona" (publicerad 2013-06-13) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Accountor AB i Karlskrona,
Lund,
Malmö,
Västervik,
Jönköping eller i
hela Sverige Accountor är en ledande leverantör inom outsourcing av ekonomitjänster i Sverige. Vi ingår i internationella Accountor Group. Våra tjänster bildar tillsammans ett helhetskoncept som ger Kunderna tillgång till en - helt eller delvis - outsourcad ekonomifunktion. Spetskompetensen ligger inom de två huvudområdena Redovisning, Digital Leverantörsfaktura- och Lönehantering. Idag levererar vi, genom våra systerföretag och partners, ekonomitjänster till företag i hela Norden, Baltikum, Nederländerna och Ryssland. I Sverige har vi ca 90 medarbetare och i koncernen närmare 2300 anställda. Våra Sverigekontor finns i Stockholm, Karlskoga, Jönköping och Karlskrona. Våra Kunder utgörs fram för allt av medelstora och mindre organisationer i alla branscher. Accountor AB ägs av Accountor OY.Vill du vara med och bygga upp en ny verksamhet i Karlskrona? Då är Accountor rätt arbetsplats för dig. Vi håller på att etablera oss i södra Sverige och söker en säljare som har erfarenhet av ekonomitjänster, känner marknaden i södra Sverige och som ser möjligheterna.
Tjänsten som Säljare hos Accountor är ett stimulerande och omväxlande arbete som ställer krav på egen initiativförmåga, flexibilitet och affärsmannaskap.
Vi har kontor i Karlskrona och Jönköping men arbetsfältet sträcker sig över södra Sverige.
Du ansvarar för att "driva affären" från inledande prospektering och telefonkontakt till avtal och därefter överlämning till vår serviceorganisation för implementering och uppföljning. Kontakten med kunderna är nästan uteslutande på högsta ledningsnivå. Vana att föra diskussioner med VD, Ekonomichef och HR-chef är ett krav.
Då vi ingår i en finsk koncern finns goda karriärmöjligheter inte bara i Sverige utan även internationellt
Publiceringsdatum2013-05-10Dina arbetsuppgifter• Prospektering, mötesbokning, kundmöten och offertpresentationer
• Skriva offerter och avtal
• Fånga upp marknadens krav/önskemål och därmed bidra till företagets affärsutveckling.
• Underhålla och rapportera i säljstödsystemet
Utbildning och erfarenhetVi söker dig som har erfarenhet av komplex tjänsteförsäljning (B2B) som vill utvecklas tillsammans med oss.
Formella krav:
• Eftergymnasial utbildning inom marknadsföring, ekonomi, juridik eller liknande
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Körkort
Vi värdesätter dina personliga egenskaper mycket hög. Nyckelord för oss är:
• Affärsmässig med social kompetens. Relationsskapande.
• Ansvarstagande, serviceinriktad, målfokuserad och analytisk
Övrig information• Omfattning: Heltid/Tillsvidareanställning
• Placering: Karlskrona
• Lön: Fast månadslön samt provision baserat på resultat
• Tillträde: 1:a september 2013
• Accountor har kollektivavtal
Så ansöker du• Intervjuer sker löpande för tjänsten.
Frågor besvarar av:
Rekryteringsansvarig Bengt Thurn, 08-506 116 00
Accountor är en ledande leverantör inom outsourcing av ekonomitjänster i Sverige. Vi ingår i Accountor Group med verksamhet i norra Europa. I Sverige är vi ca 100 medarbetare och i koncernen närmare 2300 anställda. Våra Sverigekontor finns i Stockholm, Karlskoga, Jönköping och Karlskrona. Våra Kunder utgörs fram för allt av medelstora och mindre organisationer i många branscher.
Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAccountor AB
AdressAccountor AB
Box 1126
11181 Stockholm
Jobbnummer 1548007
Observera att sista ansökningsdag har passerat.