Account Manager till Maxkompetens

Maxkompetens Konsult AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-09-24

Arbetsuppgifter
I rollen som Account Manager kommer du sälja kvalificerade rekryterings- och bemanningstjänster på Stockholmsmarknaden. Du jobbar mot företag och organisationer i många branscher och du kommer i din roll få ta över befintliga kunder, arbeta mot tidigare köpande kunder samt bearbeta nya kunder. Du kommer i din roll att arbeta mot lokala, nationella och internationella aktörer.
Hos oss arbetar vi väldigt nära varandra och kundkontakter är ett naturligt inslag i vår vardag. Som Account Manager är du vårt ansikte utåt mot våra kunder, är oftast den som tar in nya uppdrag till våra konsultchefer och rekryterare och kommer jobba ihop i små team med dessa.

Hos oss vet vi att man som Account Manager ofta inte kommer lyckas ta in superaffärer första veckan men vi vet också att den som har en hög frekvens och gör kundbearbetningsjobbet alltid kommer att lyckas.
Även om din plats är på kontoret är det ute hos våra kunder som affärerna görs, varför vi ser att du är mer hos dem än inne på din kontorsplats.

Profil
Vi söker dig som har en ödmjuk inställning till din omgivning, har ett naturligt förhållningssätt till försäljning och som förstår att resultat kommer om man håller uppe en hög frekvens av kundbearbetning. Det är meriterande om du har erfarenhet från branschen eller av tjänsteförsäljning, men det är inget krav. Vi tror mycket på att duktiga personer som får rätt förutsättningar kommer att lyckas. Därför är din personlighet, professionella mognadsnivå och uthållighet viktiga i denna rekrytering.

Vi vill också gärna ha en ny kollega som bidrar med sig själv på kontoret, får oss andra att bli bättre och som tillsammans med oss tar vårt kontor till ännu bättre resultat.Du erbjuds friskvårdsbidrag, generöst antal semesterdagar, dator, telefon, tillgång till poolbil, kontorsplats på Maxkompetens huvudkontor i Stockholm city, individuell karriärsplan och uppföljning samt stor frihet under ansvar.

Du kommer tillhöra en koncern som funnits sedan 2003 och som gjorde sitt bästa år någonsin förra året och som dessutom köpte två nya bolag. Maxkompetens är inne på en mycket spännande och framgångsrik resa och vi bygger vår gemensamma framgång tillsammans med alla oss som jobbar här.
Om du känner att du vill bidra till vår framgång så skicka gärna in din ansökan redan idag!

Start: Omgående.
Lön: Fast lön + provision
Anställningsform: Tillsvidare med provanställning 6 mån.

Välkommen med din ansökan till www.maxkompetens.se

Om företaget
Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sju orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning och rekrytering inom teknik, IT och industri. Vi tillsätter årligen över 1 200 jobb och har ca 350-400 konsulter ute på uppdrag varje dag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-18
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3825
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma von Richthofen 073-4368109 emma.von.richthofen@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Adress
Maxkompetens Konsult AB
Herkulesgatan 12
11152 Stockholm

Kontorsadress
Herkulesgatan 12, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2446846

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: