Account Manager mot befintlig kund till stort företag!

Placera Personal AB / Säljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Söker du ett seriöst säljjobb där din talang, vilja och ambition tas på allvar - och till högre höjder? Då har vi helt klart utmaningen för dig!

Vår kund är marknadsledande i sin nisch och tillhandahåller kontorsteknik och tjänster som hjälper företag att bli effektivare. Här får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak. Vi söker förnärvarande två personer till företagets avdelning inom tillbehör och förbrukningsmaterial. 

Tjänsten
Du kommer att arbeta med utgående samtal där du erbjuder produkter och förbrukningsmaterial till befintliga kunder. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att anställas av Placera Personal och arbete ute hos kundföretaget. Därefter finns mycket goda möjligheter till direktanställning hos kundföretaget. 

Publiceringsdatum
2015-02-17

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Account Manager har du följande arbetsuppgifter: 

• Försäljning av tillbehör och produkter via telefon
• Ansvara för egen säljbudget och egna kunder
• Ansvara för rapportering av säljarbetet i CRM systemet
• Samverka med övriga affärsenheter, främst fältsälj
• Administration kring offerter, avtal och liknande

Kvalifikationer
För att passa i rollen som Account Manager ser vi att du har:

• Minst 1 års erfarenhet (gärna mer) av försäljning via telefon
• Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
• Goda kunskaper i MS Office
• Erfarenhet av CRM och SAP är meriterande

Vi söker dig som har en naturlig fallenhet för affärer och skapandet av långsiktiga kundrelationer. Som person är du driven, teamorienterad, initiativfull, serviceminded och en tävlingsmänniska. Hos vår kund får du möjligheten att utvecklas i din roll och goda förutsättningar för att nå dina mål. Arbetsmiljön är av internationell karaktär och genomsyras av glädje, prestation och kundnöjdhet. 

Vill du jobba på ett företag med stora utvecklingsmöjligheter? Är du redo att anta utmaningen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Sökord: säljare, innesäljare, Account manager, telefonsäljare, företagssäljare

Arbetstider och omfattning
Heltid Omfattning: Heltid, dagtid kl. 08-1630. Inhyra 6 mån och därefter direktrekrytering till kundföretaget. Start: Omgående

Ersättning
Fast Månadslön + Provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-19
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daniel Paulus 08-586 22 719

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2171130

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: