Account Manager Malmö
eWork Scandinavia AB / Säljarjobb / Malmö
2015-11-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager Malmö" (publicerad 2016-02-02) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos eWork Scandinavia AB i Malmö,
Lund,
Helsingborg,
Varberg,
Borås eller i
hela Sverige eWork är en komplett konsultleverantör. Med tillgång till över 70.000 konsulter erbjuder vi specialister globalt inom IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Det innebär att vi alltid kan garantera leverans av rätt kompetens till rätt pris. Genom att samla kunders konsultinköp hos oss sparar denne dessutom tid, kan effektivisera administrationen och kapa kostnaderna. eWork har ramavtal med fler än 140 storföretag och varje år genomför våra konsulter omkring 5000 uppdrag. eWork är noterat på NASDAQ OMX Stockholm och omsätter närmare 4 miljarder SEK.
Vi söker dig som vill vara en nyckelperson för vår fortsatta tillväxt i region Skåne. Det har gått väldigt bra för oss men vi vill mer!
Tjänsten
Som Account Manager hos oss kommer du dels arbeta med befintlig kundbas och dels bearbetning av nya kunder. Hos befintliga kunder kommer du att arbeta mycket med förhandling samt att utveckla affärsmöjligheter och säkerställa vår relation. På de nya kunderna handlar det om att etablera en god relation och förståelse för kunden, att se till vad kunden har för behov och dess framtida potential. Du kommer att samarbeta med övriga säljare och få stöttning i säljplanering och taktik.
Publiceringsdatum2015-11-06BakgrundFör att lyckas i rollen är det en förutsättning att du har en genuin förståelse för lösningsförsäljning och vet hur man skapar bra och långsiktiga relationer med beslutsfattare på alla nivåer. Det är meriterande om du arbetat med försäljning av lösningar, outsourcingtjänster och/eller IT-konsulter.
Du motiveras av att identifiera affärsmöjligheter och är duktigt på att ta fram affärsnyttan och leverera mervärde till dina kunder. Det är en stor fördel om du har erfarenhet av nykundsbearbetning sedan tidigare. Du bör också ha talang för förhandling och se det som en spännande utmaning.
Som person är du:
Orädd och drivs av att göra affärer. Du är förtroendeingivande samt har ett strukturerad arbetssätt och är duktig på att prioritera. Du är en lyhörd person som bygger goda, affärsmässiga relationer på olika nivåer och har en analytisk förmåga som gör att du även kan förstå kundens verksamhet på strategisk nivå. Du är kvalitetsmedveten, noggrann i ditt arbete och väl förberedd på kundmöten. Som person är du en positiv och målinriktad lagspelare som älskar att teamet vinner. För dig går laget före jaget.
Vad vi kan erbjuda dig
Vi är ett värderingsstyrt bolag som investerar i våra medarbetare, eftersom vi är övertygade om att det lönar sig i längden och det kommer vara avgörande för att vi ska nå våra framtida mål. Hos oss får du stora möjligheter att påverka din utveckling och inriktning. Vårt mål med det interna arbetet är att medarbetarna trivs och tycker att de har utvecklande och engagerande arbetsuppgifter, goda arbetsförhållanden och en kreativ arbetsmiljö. Vi sitter centralt i moderna lokaler.
Urvalsprocessen:
Steg 1. Du är välkommen att träffa oss i en videointervju där du får ett antal frågor som vi vill att du besvarar. Du kan ta om dina svar hur många gånger som helst via din dator/smartphone/tablet. På detta sätt hinner vi "träffa" många fler kandidater, hålla fart i processen och visa att vi ligger i teknikens framkant vad gäller rekryteringsverktyg. När vi ser att du har motivationen, förmågan och kunskapen vi letar efter skickar vi dig en inbjudan till ett webbaserat kapacitetstest (kognitiv förmåga). Alla instruktioner finns i länken du får. Vi har valt att använda detta moment eftersom forskning visar att generell begåvning förutsäger arbetsprestation bäst av alla urvalsverktyg (även om motivation och värderingar i sig är viktigare men svåra att mäta).
Steg 2. Nästa steg är att vi kommer återkommer till dig och du får möjligheten att komplettera med skriftliga ansökan.
Steg 3. Baserat på kombinationen av din ansökan, videosvar, kapacitetstestet och behovet för tjänsten bjuder vi in dig personligen för intervjuer med din kommande närmaste chef Mia Anderberg (Site Manager). Inför den intervjun skall ett personligt brev tas med.
Steg 4. Vi gör ett urval baserat på vårt intryck av dig från fysiska intervjun, videointervjun och kapacitetstestet.
Steg 5. Vi kommer med ett erbjudande!
Klicka här nedan för att komma till videointervju och vi ser fram emot att träffa dig!
https://recruitby.net/interview/public/10d499f2665d966dd9da366de44e1a64dbd3Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretageWork Scandinavia AB
AdresseWork Scandinavia AB
Klarabergsgatan 60
11121 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2515832
Observera att sista ansökningsdag har passerat.