2complete söker kundservice handläggare till Volkswagen Group

2 Complete / Receptionistjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2 Complete i Södertälje, Nykvarn, Sundbyberg, Stockholm, Solna eller i hela Sverige

Om 2Complete2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Om företaget'Volkswagen är den svenska generalagenten för Volkswagen, Skoda, Audi, SEAT, Volkswagen Transportbilar, Porsche och Europcar.

Vi importerar varumärkenas produkter. Tillsammans med de auktoriserade återförsäljarna och serviceparterna marknadsför vi varumärkena, deras produkter och tjänster i Sverige. Vi förvaltar och utvecklar en väl utspridd auktoriserad försäljnings- och eftermarknadsorganisation så att de levererar och efterlever tillverkarnas kvalitetskrav och garantier.'Dina arbetsuppgifterTillsammans med fem andra personer i arbetsgruppen kommer du att ta emot inkommande ärenden främst via telefon, mail samt sociala medier. Det förekommer också att det kommer in ärenden via post. Alla ärenden ska hanteras på ett snabbt och effektivt sätt med högsta servicetänk.

Inkommande kundärenden består av frågor kring bland annat Volkswagen Groups produkter, tjänster, lanseringar, garantier. Man kommer också hantera klagomål från kunder gällande produktkvalité, leveranstider och bemötande hos återförsäljare och servicepartners. Många frågor och klagomål är mycket kvalificerade och kräver daglig kontakt med fackavdelningar, återförsäljare och verkstäder inom Volkswagen Group.Din profilVi tror att du är serviceinriktad och kan föra en positiv dialog med kund oberoende av vad ärendet gäller. Då du kommer att ha mycket kundkontakt lägger man stor vikt vid din kommunikationsförmåga i både tal och skrift. Du tar ansvar för dina uppgifter och kan själv strukturera ditt arbete för att driva ärenden vidare. Du kan snabbt anpassa dig till aktuella omständigheter och är lyhörd inför kundens behov. I ditt dagliga arbete faller det sig naturligt att du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt.

Du talar och skriver flytande svenska samt har goda kunskaper i engelska. Det är meriterande med kunskaper i tyska.
Du besitter goda datakunskaper och om du har erfarenhet av ärendehanteringssystemet Support Point är det ett plus.

Vi ser gärna att du har tekniskt intresse och är van att använda sociala medier

Detta är en bemanning vilket betyder att du kommer vara anställd hos 2complete, men arbeta hos vår kund.

Passar tjänsten in på dig? Välkommen med din ansökan redan idag. Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Publiceringsdatum
2013-10-28

Arbetstider och omfattning
Heltidsanställd

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 173
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
2 Complete

Adress
2 Complete
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Jobbnummer
1687987

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2 Complete

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2 Complete: