1st Line Support / Teknisk Support / Helpdesk / AD
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-05-03FöretagetQD Sverige AB grundades 1989 och är en helhetsleverantör inom IT och erbjuder olika typer av driftlösningar till sina kunder. De äger och driver även två datahallar. Företaget präglas av en familjär och öppen kultur och har cirka 70 medarbetare som är placerade på kontor i Stockholm, Uppsala, Göteborg och Sundsvall. Företaget är i en expansiv fas och för dig som vill vara med på resan finns stora utvecklingsmöjligheter.
Du inleder din anställning som konsult på Bravura med möjligheter att på sikt bli överrekryterad till företaget.
Dina arbetsuppgifterI rollen som 1st line support ingår du i ett sammansvetsat team där samarbete står högt i fokus. Du ansvarar för den första kontakten med företagets kunder, som främst består av företag. Rollen innebär att bistå kunderna med teknisk expertis gällande olika ärenden som kommer in både via telefon och mail. Ärendena är av varierande karaktär och omfattning, de som är av mer komplex karaktär eskaleras till 2nd line. Kunderna supporteras via fjärrstyrningsverktyg och telefon. Arbetet är förlagt på vardagar under kontorstider.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning, gärna med IT/teknikinriktning
• Minst ett års erfarenhet av att ha arbetat med telefonen som redskap, erfarenhet av 1st line support ses som meriterande
• Grundläggande kunskaper i Active Directory och Microsoft Exchange
• Erfarenhet av arbeta mot uppsatta mål ses som meriterande
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
För att trivas i rollen brinner du för IT samtidigt som du är en person som har förmågan att skapa goda relationer med människor i din omgivning. Du trivs med att arbeta i grupp och tar stort eget ansvar för ditt arbete. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta användaren i fokus. Därtill är du en person som inte har några problem med att ta egna initiativ och på ett prestigelöst sätt tar dig an arbetet.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT, 1st Line Support, Teknisk Support, first line, servicedesk, helpdesk, AD, Active directory, Microsoft Exchange, heltid , Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaleb Musie
caleb.musie@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4123108
Observera att sista ansökningsdag har passerat.