1st Line / IT till internationellt företag / goda utvecklingsmöj

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-01-17

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos 21grams.

Om företaget
21 grams är ett av Sveriges snabbast växande företag inom digitalisering av företags faktureringsprocesser och producerar bland annat mer än var fjärde e-faktura till de svenska internetbankerna. Det som började med att optimera portokostnader har idag utvecklats till att handla lika mycket om att optimera distributionskanaler, budskap och betalningar. 21grams ser till så att människor får fakturor, brev från myndigheter, kontoutdrag och allt vad det kan vara på det sätt de själva föredrar.

Under 2021/2022 kommer 21grams att lansera den nya tjänsten Banqup på den nordiska marknaden. Med lanseringen av Banqup så behöver de förstärka deras supportorganisation med ytterligare en medarbetare.

Huvudkontoret är beläget i Hammarbysjöstad högst upp i Lumahuset i fräscha lokaler med fantastisk utsikt över Söder och Hammarbysjön.


Dina arbetsuppgifter
Som supportmedarbetare arbetar du som 1st Line Support för tjänsten Banqup. Du tillhör 21 grams supportorganisation som supporterar samtliga produkter och tjänster som 21grams erbjuder sina kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att ta emot inkommande telefonsamtal och epost samt säkerställa att kunder får svar inom avtalade SLA:er. Du ger användarsupport och felsöker med hjälp av fjärrstyrningsverktyg eller via telefon och e-post. Över tid kan det även finnas möjlighet att utveckla dig mot att supportera 21grams övriga produkter och tjänster.

Då du är den första supportmedarbetaren som dedikerat arbetar med support av Banqup så deltar du i arbetet med att utveckla processer och rutiner. Då både 2nd Line Support och utveckling är centraliserad i Europa verkar du i en internationell miljö, därav vikten av att kommunicera på engelska.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Flytande i tal och skrift på svenska och engelska
• Minst ett års erfarenhet av kundservice, teknisk support eller liknande
• Teknikintresse

Meriterande kunskaper
• Erfarenhet av IT SaaS, ERP- eller bokföringssystem samt hantering av inkommande och utgående fakturor
• Tidigare förståelse och kunskap inom digital distribution samt betalningar, såsom t ex E-faktura Internetbank, Peppol, digitala brevlådor, Swish, Vipps och PSD2-betalningar
• Studerat en eftergymnasial utbildning inom IT eller ekonomi

För att trivas i rollen är du prestigelös och öppen för att lära dig nya saker och utvecklas som teknisk support. Du är en engagerad och nyfiken person som trivs med att ta egna initiativ i arbetet och även ta stort ansvar för dina kunder. Då företagskulturen präglas av gemensam utveckling och kunskapsutbyte trivs du med att samarbeta nära dina kollegor där du visar en vilja för att lära. Vidare har du en förmåga att se detaljer och koppla dessa till en helhet. Du har också mycket god förmåga att presentera och kommunicera till kunder och interna intressenter på ett pedagogiskt sätt.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Hammarby Sjöstad, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: support, 1st line, teknisk kundtjänst, 1 line support, teknisk support, heltid, stockholm, mjukvara, bank, faktura, e-faktura, bank, stockholm, hammarby sjöstad

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Isabella Teame
isabella.teame@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6252553

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: