Säljadministratör / Logistikkoordinator sökes för uppdrag under

Bravura / Kontorsjobb / Landskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Landskrona, Svalöv, Kävlinge, Helsingborg, Bjuv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Landskrona, Kävlinge, Helsingborg, Bjuv, Lomma eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-08-28

Företaget
Företaget är ett framgångsrikt företag som ingår i en internationell koncern. De har en ledande position som leverantör inom transportindustrin. På svenska huvudkontoret i Landskrona finns en produktionsanläggning samt försäljning och service för den nordiska och baltiska marknaden.

Bravura söker nu en Säljadministratör / Logisikkoordinator för heltidsuppdrag under 6 månader med start omgående.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Säljadministratör / Logisikkoordinator har du en aktiv roll i företagets försäljning. Du förbereder offertunderlag, hanterar leverantörs- och kundkontakter gällande prissättning och leveranstider samt uppdaterar information i affärssystemet. Vidare stöttar du säljare och projektledare i interna aktiviteter och utefter behov. Tillsammans med engagerade och erfarna kollegor arbetar du för att säkerställa att rätt teknisk lösning erbjuds kunden.


Kvalifikationer
• Gymnasieexamen
• Erfarenhet inom administration och/eller koordination
• Erfarenhet inom Supply Chain (meriterande)
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Kunskaper i Movex / M3 (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska

För att säkerställa att rätt lösning erbjuds till kunden tror vi att ditt arbetssätt präglas av nyfikenhet och noggrannhet. Du har en hög kommunikativ förmåga kombinerat med ett stort intresse för att erbjuda bästa möjliga service. För att lyckas med uppgiften att ta fram rätt uppgifter i rätt tid krävs att man har en väl utvecklad problemlösningsförmåga och driv att lösa uppgifter av varierad svårighetsgrad. Dina personliga egenskaper präglas också av samarbetsvilja och positivitet vilket gör dig till en uppskattad medarbetare. Därtill är du organiserad och kan hantera flera prioriteringar samtidigt utan att förlora perspektivet.

Övrig information:

Start: Början av september
Plats: Landskrona
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Säljadministratör, order, logistik, koordinator, Landskrona, administration, admin, sälj, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Moa Lewin moa.lewin@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1282

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4313653

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: