Xl Bygg Stenvalls Rekryterar Ekonomiassistent/administratör
Experis Sverige / Ekonomiassistentjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sverige i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
XL-BYGG är en kedja med över 100 fristående bygghandlare över hela landet. XL-BYGG Stenvalls bedriver idag byggvaruhandel i Kiruna, Luleå och Märsta.
XL-BYGG Stenvalls är ett dotterbolag i familjeägda koncernen Stenvalls Trä AB där även Kallax Flyg, Genesis IT och Stenvalls Skogar ingår.
Med en kundstock bland privatkonsumenter, små och mellanstora byggföretag sysselsätter vi 30 personer och har en nettoomsättning på ca 130 Mkr.
WWW.XLBYGG.SE/STENVALLS/
Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar.Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Publiceringsdatum2013-01-28Dina arbetsuppgifterVill Du vara med i en bransch med oändliga möjligheter, en del av teamet i "En riktig bygghandel"?
Nu expanderar vi och behöver förstärka vår centrala ekonomiavdelning i Luleå med:
En ambitiös och drivande Ekonomiassistent/Administratör till vårt kontor i Luleå med eget ansvar för löpande lageradministration, leverantörsreskontra fakturering, samt övriga administrativa uppgifter.
Du kommer att självständigt ansvara för en del av företagets ekonomihantering och leverantörskontakter samt ha övergripande kontroll över företagets lageradministration.
Vem är du?
Du är gymnasieekonom och har goda kunskaper i löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra. Du har erfarenhet från en liknande tjänst. Det är viktigt att du har mycket goda kunskaper i Excel.
Du kommer i kontakt med många människor i denna tjänst så det är centralt att du trivs i teamorienterad roll. Det är också viktigt att du motiveras av att arbeta i en dynamisk och expansiv verksamhet.
Att formulera sig skriftligt och muntligt är inga problem för dig, inte heller att ta egna initiativ eller att utveckla de administrativa rutinerna. Du tycker om att samarbeta och inspirera dina medarbetare.
Körkort med tillgång till egen bil är nödvändigt.
Anställningen är en tidsbegränsad anställning tom den 31 oktober 2013 med möjlighet till förlängning. Det är av vikt att du kan tjänstgöra under denna period.
Kontaktperson för detta jobbFör mer information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Maria Josefsson 070 - 853 44 32. Urvalsprocessen sker löpande så vänligen ansök snarast.
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-02-03
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Josefsson 070 - 853 44 32
FöretagExperis Sverige
AdressExperis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm
Jobbnummer 1450633
Observera att sista ansökningsdag har passerat.