Willhem söker förvaltningssamordnare till Götebo

Jerrie AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jerrie AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Öckerö eller i hela Sverige

Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på hög kundservice och trygghet i boendemiljön. Våra fastigheter finns på utvalda tillväxtorter i Sverige. Huvudkontoret ligger i Göteborg. Med Första AP-fonden som ägare utvecklar vi ett långsiktigt och ansvarsfullt bostadsbolag.
Willhem Göteborg omfattar 2100 lägenheter fördelat på nio områden och har idag 13 anställda. Läs gärna mer på www.willhem.se

Willhem är ett bolag i ständig utveckling, tillväxt och förändring. Nu rekryterar vi en förvaltningssamordnare till en helt ny tjänst. I din roll kommer du att vara teamledare för förvaltningsassistenterna på Willhems områdeskontor i Biskopsgården.

Publiceringsdatum
2013-10-29

Dina arbetsuppgifter
Som förvaltningssamordnare ansvarar du för att samordna uthyrningen av bostäder och du bevakar och planerar vakanser tillsammans med fastighetschefen. Vidare ingår ansvar för hyreskravprocessen och att vara kontaktperson gentemot Willhems anlitade inkassoföretag. Månadsvis följer du upp ekonomiskt utfall och statistik avseende hyresbortfall.

Du kommer även att arbeta med vår lokaluthyrning, där din roll är att initiera och planera uthyrning av vakanta lokaler. I detta ingår även att, i nära dialog med lokalansvarig inom Willhem, utveckla ett effektivt arbetssätt och att utveckla relationerna med befintliga lokalhyresgäster. Du följer upp ekonomiskt utfall, uthyrnings- och vakansutveckling samt bevakar gällande hyresavtal.

Du arbetar också med att genomföra förbättringsåtgärder utifrån analys av hyresgästenkäter och samordnar och utvecklar kommunikationen med våra hyresgäster via olika kanaler. En viktig del är att etablera och upprätthålla goda relationer med övriga externa intressenter såsom kommuner, myndigheter, andra bostadsbolag och fastighetsägare.

Vem är du?
Vi söker dig som tycker om kundkontakt och har god förmåga att skapa goda relationer. Du ska vara en säljande person och tycka det är roligt med försäljning. Du har en eftergymnasial utbildning eller likvärdig kompetens inom fastighetsområdet samt kunskaper i ekonomi. För att lyckas i rollen behöver du ha ett starkt eget driv och våga agera självständigt. Du tycker om ordning och reda och har en god strukturell förmåga.

Välkommen med din CV och registrerat CV via www.jerrie.se. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Helena Bruman på 0735-40 52 62. Ansök senast den 17 november.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Helena Bruman, Rekryteringskonsult 0735 40 52 62

Företag
JERRIE AB

Adress
JERRIE AB
ODINSGATAN 9 VÅN 4
41103 GÖTEBORG

Kontorsadress
ODINSGATAN 9 VÅN 4
GÖTEBORG

Jobbnummer
1688303

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jerrie AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jerrie AB: