Willhem söker förvaltningsassistent till Jönköping
Willhem Jönköping AB / Kontorsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Willhem Jönköping AB i Jönköping På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Vi är ett ungt företag med långsiktiga ambitioner för såväl kunder och fastigheter som våra medarbetare. Nya idéer inom service, fastighetsutveckling, hållbarhet och digitalisering ska göra oss till Sveriges mest nyskapande bostadsbolag.
Willhem söker förvaltningsassistent till Jönköping
Willhem söker nu en serviceinriktad förvaltningsassistent till vårt områdeskontor i Jönköping. Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem.
I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet. Din huvuduppgift är att under ledning av fastighetschefen och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna samt myndigheter.
I dina arbetsuppgifter ingår:
• Upprätthålla kundservice via telefon och ta hand om besökare på områdeskontoret.
• Svara på våra hyresgästers frågor kring sitt boende
• Upprätta information till hyresgäster
• Uthyrning av lägenheter, garage och P-platser samt förråd
• Utföra besiktningar vid av- och inflyttning
• Administrera hyror, uppsägningar, andrahandsuthyrningar och lägenhetsbyten
• Nyckelhantering
• Visning av lägenheter
• Övrig kontorsadministration
Utbildning och erfarenhet:
Vi söker dig som har gymnasieutbildning. Eftergymnasiala studier och/eller erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Du bör ha vana av att arbeta i verksamhetssystem. Körkort är ett krav.
Personliga egenskaper:
Du är en god administratör som trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Som person är du en problemlösare och kan hålla en hög servicegrad även vid stressade tillfällen. Du kommer att var en del av ett team som har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster.
Sök tjänsten här:
http://jobb.willhem.se/tjanst/699 Ansökan:
Välkommen med din ansökan bestående av CV samt personligt brev senast 3 mars.
Ansökningar tas endast emot jobb.willhem.se. Vi undanber oss ansökningar via e-post.
Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta personaladministratör Özlem Köse på tel 031-788 70 20 eller
ozlem.kose@willhem.se.
Publiceringsdatum2017-02-11Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-03
Kontaktozlem.kose@willhem.seFöretagWillhem Jönköping AB
AdressWillhem Jönköping AB
Pilgatan 12
55318 JÖNKÖPING
KontorsadressPilgatan 12
Jobbnummer 3315355
Observera att sista ansökningsdag har passerat.