Willhem söker förvaltningsassistent till Halmstad
Willhem Hjälten AB / Kontorsjobb / Halmstad
2017-07-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Willhem söker förvaltningsassistent till Halmstad" (publicerad 2018-04-09) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Willhem Hjälten AB i Halmstad På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Vi är ett ungt företag med långsiktiga ambitioner för såväl kunder och fastigheter som våra medarbetare. Nya idéer inom service, fastighetsutveckling, hållbarhet och digitalisering ska göra oss till Sveriges mest nyskapande bostadsbolag.
FÖRVALTNINGSASSISTENT TILL HALMSTAD
Willhem söker nu en serviceinriktad förvaltningsassistent till vårt områdeskontor i Halmstad. Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem.
I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet. Din huvuduppgift är att under ledning av förvaltaren och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna samt myndigheter.
I dina arbetsuppgifter ingår:
• Receptionsansvarig
• Övrig kontorsadministration
• Upprätthålla kundservice via telefon och ta hand om besökare på områdeskontoret.
• Nyckelhantering
• Svara på våra hyresgästers frågor kring sitt boende
• Upprätta information till hyresgäster
• Uthyrning av lägenheter, garage och P-platser samt förråd
• Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och lägenhetsbyten
• Visning av lägenheter
Utbildning och erfarenhet:
Vi söker dig som har gymnasieutbildning. Eftergymnasiala studier och/eller erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Du bör ha vana av att arbeta i verksamhetssystem. Körkort är ett krav.
Personliga egenskaper:
Du är en god administratör som trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Som person är du en problemlösare och kan hålla en hög servicegrad även vid stressade tillfällen. Du kommer att var en del av ett team som har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster.
Tillträde:
Tillträde enligt överenskommelse
Ansökan:
Välkommen med din ansökan bestående av CV samt personligt brev senast 13 augusti 2017. Ansökningar tas endast emot via
http://jobb.willhem.se/. Vi undanber oss ansökningar via e-post.
Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta Jenny Ekman tel 035-280 42 62 eller
jenny.ekman@willhem.se.
Publiceringsdatum2017-07-10Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-13
Kontaktjenny.ekman@willhem.seFöretagWillhem Hjälten AB
AdressWillhem Hjälten AB
Nyhems torg 8
30249 HALMSTAD
KontorsadressNyhems torg 8
Jobbnummer 3599474
Observera att sista ansökningsdag har passerat.