Webhelp söker kundservicemedarbetare för Telenors räkning
Telenor Sverige AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Leter du efter ett jobb där du har goda karriärmöjligheter och kan bygga på ditt CV med meriterande erfarenhet? Gillar du kommunikation och vill känna att du utvecklas varje dag? Vill du jobba på en arbetsplats med härlig stämning tillsammans med likasinnade kollegor? Då har vi jobbet för dig!
Arbetsuppgifterna innefattar att ta emot inkommande samtal från Telenors kunder och leverera förstklassig service och även jobba med merförsäljning.
Hur ser en arbetsdag på Telenors kundservice ut?
Du kommer att arbeta på en fartfylld och trivsam arbetsplats omgiven av engagerade och trevliga kollegor. Störst fokus ligger på kvalitet, resultat och kundbemötande där du ser till att kunderna är nöjda i sin relation med varumärket du och Webhelp representerar. Du tar emot inkommande samtal gällande nya kunder, beställningar, teknisk support med mera. Vidare arbetar du med merförsäljning som en naturlig del av varje samtal, där du med hjälp av enkla frågor tar reda på vad kunden är intresserad av och skräddarsyr anpassade lösningar. Öppettiderna är vardagar 8-21 och helger 9-21, det är under detta tidsspann som arbetstiderna förläggs.
Vid anställningens början kommer du få en tre veckor lång utbildning för att få en stabil grund att stå på när det väl är dags att ta samtal. Du arbetar i ett öppet kontorslandskap där coacher och teamledare med gedigen erfarenhet alltid finns på plats. För dig med rätt drivkraft finns det också goda chanser till utveckling och mängder av karriärmöjligheter inom Webhelp!
Passar du ihop med Webhelp?
Vi söker dig som vill utvecklas och inte är rädd för nya utmaningar! Som person tror vi att du är utåtriktad, driven och ansvarstagande. Vi ser gärna att du sätter kunden i fokus och är försäljning- och lösningsorienterad. I övrigt ser vi att du:
* Har godkända betyg i svenska A och engelska A
* Talar flytande svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska.
Webhelp erbjuder:
* Ovärderlig lärdom i att kommunicera med olika typer av människor
* Engagerade coacher och teamledare
* En fantastisk erfarenhet med foten in i ett företag där goda möjligheter till fortsätt utveckling finns både inom Webhelp och hos våra kunder
* Fräscha lokaler med en god arbetsmiljö. Stämningen på företaget är mycket lättsam och rolig
* Fast grundlön plus provision
* Vi erbjuder kaffe, frukt, teamaktiviteter, kundevents, roliga fester och årliga Webhelp-galan och framför allt de roligaste och härligaste kollegorna du kan tänka dig!
Webhelp finns stationerade i Göteborg, Norrköping och Umeå.
Lön/Förmåner:
* Enligt kollektivavtal
* Friskvårdsbidrag
* Massagebidrag
Är du den Webhelp söker? Ta då chanson att bli en del av ett härligt team och utvecklas! Sök genom att följa länken nedan som tar dig till Webhelps ansöknings plattform. Observera att inga ansökningar hanteras via Telenor direkt, så säkerställ att du ansöker via Webhelps hemsida.
Ansök här:
https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1237&ProjectId=144576&DepartmentId=18956&MediaId=5Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT
Publiceringsdatum2018-06-25ErsättningSALARY
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-25
Ange följande referens när du ansöker: J064942
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRecruiter Name
FöretagTelenor Sverige AB
AdressTelenor Sverige AB
Not Specified
11645 Stockholm
KontorsadressNot Specified
Jobbnummer 4220692
Observera att sista ansökningsdag har passerat.