VWR söker dig som är Löneadministratör och Agda?

2Complete AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-06-20

Om företaget
VWR International, är en global distributör av laboratorieutrustning och vi förser ledande företag inom kemi, bioteknik, läkemedel, undervisning och statliga organisationer med produkter från världsledande tillverkare runt om i världen. Dessutom erbjuder VWR kund-service, integrerade e-handelslösningar, kundlagerhantering och teknisk service.
Vår kärnkompetens och styrka är distribution. Vi fokuserar på att etablera partnerskap med kunder och tillsammans identifiera den bästa lösningen för varje kund.

Vår ambition är att hålla hög kvalitet, hög tillgänglighet och ett brett sortiment.
VWR International i Sverige omsätter cirka 610 MSEK och har 140 anställda. Vårt verksamhetssystem är kvalitets- och miljöcertifierat (ISO 9001/ISO 14001) samt arbetsmiljöcertifierat (OHSAS 180001).

VWR International finns i 35 länder och har fler än 8 000 anställda.
VWR International, LLC har sitt huvudkontor i USA och hade 2013 en omsättning på 4,1 miljarder USD.

Du hittar mer information på se.vwr.com

Arbetsuppgifter
VWR söker en erfaren löneadministratör för ett konsultuppdrag. Som löneadministratör på VWR kommer du ensam att ansvara för hela löneprocessen för totalt 140 personers löner. Du kommer att arbeta med tjänstemanna- och kollektivlöner samt pensionshanteringen för dessa. Vi ser gärna att du har arbetat brett inom Adga för lön, reseräkningar samt personaladministration.

Du har kunskap i att kunna tolka lagar och avtal för att säkerställa korrekta löneberäkningar samt att förmedla kunskap om dessa till kollegor. I rollen som löneadministratör kommer du ha kontakt med medarbetare och chefer, där du kan besvara deras lönerelaterade frågor.

Då koncernspråket är engelska skriver och talar du detta obehindrat.

För rätt person kommer detta vara en spännande och utvecklande roll. Start är mitten på augusti.

Profil
Vi söker dig med minst fyra års erfarenhet av löneadministration. Du har arbetat med hela löneprocessen, har erfarenhet av hantering av olika typer av förmåner samt skattereglerna kring dessa. Som person är du noggrann, proaktiv och agerar med integritet och har en hög servicenivå. Du är självgående, positiv och kan ta egna initiativ.

Förmåner
Vi har kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag, företagshälsovård och träningsmöjligheter i huset. Vi är ett sammansvetsat team där arbetet utgår från vårt trevliga nyrenoverade kontor i Stockholm/ Spånga.

Passar detta in på dig? Ansök redan idag, då vi arbetar löpande med urval

Om 2Complete

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-05
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 345
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Lüning 08 445 43 44 caroline.luning@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2914139

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: