VP Customer Success
Globesoft AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Globesoft AB i Stockholm,
Nacka eller i
hela Sverige Vi erbjuder
Vi erbjuder dig en arbetsplats med möjligheter och framåtanda. Vi på ReachMee ligger i framkant inom en bransch som är framtiden inom tech och där det nyaste just nu utvecklas. Vi erbjuder dig kollegor som har en passion för sitt yrke och som samtidigt verkligen bryr sig om varandra. Vi erbjuder dig helt enkelt att bli en del av en familj, inom en bransch, i full fart på väg in i framtiden.
På ReachMee tror vi på att rätt attityd, driv och talang inte har någon speciell ålder eller bakgrund. Vi tror att du har bättre förutsättningar än de flesta andra om du bara har rätt engagemang. Vi tror också på att växa som person genom ansvar och förtroende och att vi lär oss genom att faktiskt få prova på att göra, inte bara observera. Genom att göra blir du också en viktig del i att påverka din egen riktning likväl som vart vi är på väg. Hos oss kan du i takt med att vi och våra team växer utvecklas i din befintliga roll, eller ha goda möjligheter att gå vidare till en ny roll inom företaget.
Om rollen
Vi söker en person som vill fortsätta att bygga upp vårt nyligen formade Customer Success team. Vi har en affärsmodell som bygger på att vi lyssnar på våra kunder och deras upplevelse av våra lösningar, med högsta prioritet på att de ska vara nöjda med både vår produkt och oss som företag. Det gör att du som får rollen som VP Customer Success kommer att ha en avgörande roll i vår organisation och bolagets tillväxt. Vi vill ta steget från nöjda och lojala kunder till mycket nöjda kunder som i ännu högre grad rekommenderar oss vidare. Vi letar därför efter dig som kan ta ett övergripande ansvar för att dels upprätthålla vår redan höga kundnöjdhet, men också kan ta fram och utveckla verktyg för att öka den ytterligare. Vi letar efter dig som kan bidra med kunskap kring proaktiv support och har många tankar och idéer kring vad som behövs i vår typ av verksamhet för att ge optimal service. Du är helt enkelt den som leder Customer Success teamet framåt till ännu bättre och effektivare arbete samtidigt som du är med och bidrar i den dagliga verksamheten. Vi är en organisation med hög fart och ständig utveckling men med en trygg grund att stå på. Hos oss har du därför en stabil start och sedan alla möjligheter att vara med och påverka och se att du gör skillnad. Till din hjälp har du ett team som tar sitt jobb på största allvar och brinner för nöjda kunder.
Rollen som VP Customer Success innebär att:
• Ha personalansvar för dina sex kollegor i Customer Success Teamet
• Ha övergripande ansvar för att kvalitén i vår leverans till kund säkerställs
• Vara projektledare för interna projekt med mål att öka kvalitén för våra kunder, initialt genom att ta steget från reaktiv support och user onboarding/uppsättning till en breddad dimension av proaktivt success-arbete
• Sitta med i ledningsgruppen
Vi söker dig som har
• Minst 5 års erfarenhet av liknande roller
• Erfarenhet från kundvård inom B2B SaaS
• Drivs av att motivera och entusiasmera dina kollegor
• Har en känsla för service och alltid har kundens bästa i fokus
Publiceringsdatum2016-06-07Om företagetReachMee erbjuder en marknadsledande lösning för att hitta, rekrytera och anställa talanger och används dagligen av smarta organisationer som vill rekrytera effektivare och öka chanserna att hitta rätt person till rätt plats. Med rätt teknik, djupa insikter i rekryteringsprocesser och en passion för att lösa sina kunders utmaningar har ReachMee tagit en stark position på den nordiska marknaden. De över 450 kunderna återfinns inom både privat- och offentlig sektor och lösningen används av stora såväl som mindre företag, däribland NCC, Clas Ohlson och McDonalds. ReachMee har kontor i Göteborg, Oslo, Kiev och har sitt huvudkontor vid Södra Station i Stockholm.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Engman, Talent Manager +46733 61 07 34
anna.engman@reachmee.comFöretagGlobeSoft AB
AdressGlobeSoft AB
Rosenlundsgatan 52
11863 Stockholm
KontorsadressRosenlundsgatan 52
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2889519
Observera att sista ansökningsdag har passerat.