Voice of Customer agent - Norsk

Bemanningsstyrkan / Administratörsjobb / Stockholm
2017-08-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Voice of Customer agent - Norsk" (publicerad 2017-10-02) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan i Stockholm, Lidingö, Sollentuna, Täby, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Om uppdragsgivaren

Vår uppdragsgivare är en marknadsledande, internationell leverantör av hemelektronik med över 280.000 anställda världen över.

Vi söker nu en norsktalande agent till Voice of Customer-avdelningen där man blir del av ett glatt team på fem personer.
Alla de nordiska länderna finns representerade i teamet och man jobbar både mot "sitt" land men kan också få hjälpa till med de andra länderna.


Publiceringsdatum
2017-08-31

Dina arbetsuppgifter

Avdelningen Voice Of Customer (VOC) möter kunder i ärenden och frågor som rör reklamationer, reparationer och garantier i den nordiska regionen. Då den tekniska supporten stöter på ett sådant ärende lyfts frågan till VOC, vars uppgift är att guida kunden genom reklamationsprocessen. Detta görs med stöd i gällande nordisk konsumentköpsrätt och kundens gällande processer. VOC jobbar i nära samarbete med den tekniska supporten, serviceverkstäder, återförsäljare och kunder. VOC jobbar framförallt med e-mail, men i viss utsträckning även med telefon.

Kontakten med kunderna sker både via mail och telefon varför det är viktigt att du behärskar språket i både tal och skrift.

Arbetsplatsen ligger i Kista, i fräscha lokaler med nära till kommunikationer och Kista C.
Vi kan erbjuda dig en attraktiv arbetsplats, en engagerad arbetsledare och en närvarande konsultchef.

Arbetstiden är förlagd måndag-fredag klockan 8-17, man kommer att jobba utifrån norska helgdagar.

Nedan är några av de saker vi söker:

* Mycket god kommunikativ förmåga skriftligen och verbalt i norska.
* God kommunikativ förmåga skriftligen och verbalt i svenska.
* Erfarenhet av att hantera kunder och ge god service.
* Empatisk och pedagogisk.
* Skriva och tala engelska obehindrat.
* Erfaren användare av Officeprogrammen.
* Stresstålig och förmåga att hantera kunder med en positiv attityd.
* God datorvana och förmågan att arbeta med datorn samtidigt som du talar med kund.
* Callcentervana.
* Förmåga att förstå och hjälpa kunder via telefon eller mail.
* Minst gymnasial utbildning eller högre.

Vi erbjuder en trevlig arbetsplats med glada kollegor och en engagerad och närvarande teamleader.
Vi kommer att hålla intervjuer löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-28
Ange följande referens när du ansöker: 232/126
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Bemanningsstyrkan bemanningsstyrkan_mail@luceosolutions.com 0852523397

Företag
Bemanningsstyrkan

Adress
Bemanningsstyrkan
16480
16480 0180

Kontorsadress
Stålgatan 11A

Jobbnummer
3672760

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemanningsstyrkan

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemanningsstyrkan: