VOC FI

Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Kundsupport

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi. Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu för vår uppdragsgivare Samsung:s räkning finsktalande till Kundsupport/VOC för omgående tillsättning, uppdraget är på två år med stor möjlighet till förlängning.
Placeringen är på Samsungs nordiska huvudkontor i Kista Science City

• Key goal of Agent To handle and investigate cases where customer experience dissatisfaction with product, manufacturer, response or other issues that affected a customer due to a Samsung product. Customers submit their case to VOC via a link given to them from call center or VOC. VOC perform a thorough investigation of the case, based on information from workshop, dealer, call center, consumer law, Samsung's legal department and/or other possible resources. Tasks/Responsibilities · Registration, investigation and handling of cases received by VOC via telephone, email or regular mail· Collection of information - Reports, facts, laws, statements and other documentation for proper handling of the cases.· Contact with workshops, product specialists and call center to resolve cases.· Assess the causes, consequences and solutions of the cases based on the nature of the case.· Establish and maintain a good and comfortable customer relationship.· Correctly register customer interactions and contacts to ensure proper future interactions.· Assess reasonable compensation· Handling of Early· Warning / Risk sensing.· Receive and initially handle product liability (PL) errands (produktsäkerhetsärenden) (document collection, customer information and first instance to handle the case). Create contact and trust.· Manage PL follow-up through contact, translations and other forms of assistance.· Investigates and forwards cases with incorrect information on the website / manual / etc.· Handles RMA-related (refund/credit) questions from customers· Responsible for goodwill mails for free of charge repairs.· Inform and handle customers with questions and complaints about warranty, complaints or other types of questions / complaints / views· Assistance 1st line (call center) with answers to questions about warranties, complaints and other VOC-related information· If needed assist XPOS team with cases XPOS team themselves cannot handle.· Help product specialist and product manager with information about older issues, claims and / or support issues.· Perform outgoing customer calls in order to follow up customers experience· Translate texts for manuals, web pages and other informative messages into the language of the country you represent· Assisting Samsung employees with information above· In addition to the VOC services, the agent shall perform such tasks within their respective job skills and knowledge as may be required by Samsung from time to time. Expectations · Independently of mainland area, being open and able to help colleagues with incoming VOC cases even for other countries· Regardless of who received and started a case, take ownership of, and complete the case.· With the greatest care and understanding handle service & claim matters.· Registration/logging of cases must be done during or in direct connection to the call.· Positive attitude towards Samsung products, Samsung as a brand, and Samsung customers.· Punctual, loyal, reliable and good advancement· Ability to log and compile problems and solutions.· Being able to handle stress.· Ability to build strong, long-term customer relationships using the above points.· Have an understanding of our flows and contact routes. Both internally and externally.· Log all incoming calls as instructed. Target: 100%.

• Authority
• VOC

• Assesses compensation up to a size of the equivalent of 1,000 SEK
• Provides a REF number for private customers
• Handles REF numbers for support
• Deny VOC customers
Personality
• Good self-esteem - able to make customers to feel safe even though candidate is new at the position
• Efficient
• Structured
• Curious
• Driven
Need to have
• Great skills of handling computer and phone calls simultaneously
• Great skills of using a computer as a work tool, such as being able to navigate easily between different systems
• Medium/high experience of Outlook and word
• Basic/medium experience of Excel
• Good self esteem - able to make customers to feel safe even though candidate is new at the position
• Experience of customer service by phone
• Language:

• Native in writing and speech in Swedish and Finnish
• Good in English, both speech and writing
Wish to have
• Experience from customer service for after sales
• Experience from consumer law
• Experience of customer service handling compensation, return, credits
• Experience of customer service involving insurance handling/regress demands

Vad kan vi erbjuda?

Bemanningsstyrkan är ett personligt företag där vi alla är kollegor oavsett var vi har vår fysiska arbetsplats.
Vi kan erbjuda dig runt trettio kollegor som är placerade hos Samsung och i normala fall är din konsultchef är på plats en gång per vecka för att hjälpa dig medfrågor och funderingar.
Just nu under pandemi-tider så arbetar alla på Samsung hemifrån efter upplärning och dina möten med din konsultchef sker digitalt.

Vi erbjuder marknadsmässig månadslön, friskvårdsbidrag och allt som ingår i vårt kollektivavtal.
Utöver det så har vi regelbundet gemensamma sammankomster där alla från Bemanningsstyrkan träffas.

Känner du att ovanstående stämmer in på dig och att du vill bli en del av Bemanningsstyrkans team så tveka inte att skicka in din ansökan.

Platsen ska tillsättas omgående och intervjuer sker fortlöpande.

Kontrakt: Starta ASAP - Två år med möjlighet till förlängning

Varmt välkommen med din ansökan som ska innehålla:

• ett cv
• ett personligt brev
• ett startdatum/information om eventuell uppsägningstid
• ett löneanspråk

//Evalena rask

Konsultchef Bemanningsstyrkan

Varaktighet, arbetstid
Start omgående Start omgående

Publiceringsdatum
2022-03-22

Ersättning
Månadslön
Friskvårdsbidrag samt övrigt som finns i vårt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "228243".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB (org.nr 556780-5212)

Kontakt
Anja Lowndes
0708613307

Jobbnummer
6461282

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB: