Virtual Administrator H&M, Stockholm

Logent AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Logent AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-02-24

Om tjänsten
I din roll som Virtual Administrator kommer du att arbeta på distans och sköta varierande administrativa arbetsuppgifter och vara stöd till en grupp ledare i H&Ms organisation i Stockholm. Rollen som Virtual Administrator är ett heltidsuppdrag på inledningsvis 6 månader, för rätt person finns stor möjlighet till förlängning.

Dina arbetsuppgifter
• Administrativ support för Group Leadership och arbete i system såsom - VIM, HRM, ServiceNow etc.
• E-mail support
• Mötesbokning
• Super user i system
• Boka och anordna mindre events and activities (födelsedagar, after works, söka efter och hitta möteslokaler efter specifika behov)
• Support/koordinering av resor
• Lägga beställningar för luncher och fika etc.

Profil
Vi söker dig med erfarenhet av en liknande roll där du haft en koordinerande supportfunktion med administration, mötesbokningar/events och arbete i olika system. Du är en person som trivs med arbete på distans och har förmågan att känna teamkänsla även om dina kollegor mestadels samarbetar med dig via digitala kanaler.

Du har vidare:
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Minst två års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

För att lyckas i rollen ser vi att du är lättlärd, lösningsorienterad, driven och strukturerad. Du arbetar på ett metodiskt och förtroendeskapande, kan lösa arbetsuppgifter som kommer ad hoc och ser lösningar med ett helhetsperspektiv. Tack vare din positiva inställning, servicekänsla och relationsskapande förmåga bidrar du med god stämning till såväl medarbetare som kunder.

Intresserad av tjänsten?
Uppdragsstart är den 7 mars fram till den 2 september, för rätt person finns det sort möjlighet till förlängning. Vi behöver ditt CV, ansök via annonsen då vi dessvärre inte har möjlighet att ta emot ansökningar via email. Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta rekryteringschef Marie-Louise Bååth via marie-louise.baath@logent.se.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Logent AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3643".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Logent AB (org.nr 556634-4429), http://www.logent.se

Arbetsplats
Logent

Kontakt
Marie-Louise Bååth
marie-louise.baath@logent.se

Jobbnummer
6378345

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Logent AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Logent AB: