Vill du växa in i rollen som teknisk kundtjänst inom telekom?

Bravura / Supportteknikerjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Håbo, Enköping eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-04-05

Företaget
Det som gör företaget unikt är kombinationen av kraften hos ett utbyggt eget nät med effektiviteten från en renodlad modern teknik och den personliga servicen hos en medelstor organisation. Företaget är nu i en expansiv fas och genomför en unik och spännande resa mot att etablera sig i hela Sverige.

Dina arbetsuppgifter
Som medarbetare i företagets helpdesk/first line tar du emot samtal och ärenden från både privatkunder och företagskunder. Samtalen gäller bland annat fakturafrågor, felsökning av nät eller lättare konfigureringar. Du jobbar systembundet med att avhjälpa kundens problem utifrån ett ärendehanteringsssytem.

Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av service och/eller kundbemötande
• Teknikintresse
• Meriterande: erfarenhet av teknisk support
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska

För att lyckas i denna roll tror vi att du är positiv, samarbetsvillig och nyfiken att lära dig mer om telekom. Här söker vi dig som har intresse och nyfikenhet att lära dig mer om teknik, du måste inte kunna det redan idag. Du ges chansen att lära dig mer om tekniken på plats. Du är bra på att uttrycka dig och har lätt för att kommunicera med olika sorters människor med hög servicekänsla.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: teknik, teknisk support, first line, 1st line, helpdesk, nätverk, kundtjänst, felsöking, fiber

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Sundlöf 08-40024050 linda.sundlof@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0380

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2764075

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: