Vill du ta nästa steg i din Controllingroll?

Wise Professionals AB / Controllerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla controllerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Öckerö eller i hela Sverige

Till både vår konsultverksamhet och i våra rekryteringsuppdrag så letar vi nu efter dig som vill ta nästa steg i din karriär som Business Controller eller Financial Controller. Vi på Wise Professionals arbetar med några av Sveriges starkaste varumärken och erbjuder spännande utvecklingsmöjligheter för dig som kandidat. Just nu ser vi ett extra stort intresse hos våra kunder för dig som har minst två års erfarenhet och uppåt av att arbeta som antingen Business Controller eller Financial Controller. Därför vill vi gärna ha en kontakt med dig som är intresserad av området.

Vi vill därför både ha kontakt med dig som kan starta omgående men också med dig som vill knyta kontakter för framtida tjänster. Vi söker brett erfarenhetsmässigt och letar såväl efter analytiska och affärsinriktade personer. Om du vill arbeta med några av nedanstående arbetsuppgifter hoppas vi därför du ser en ansökan som ett första steg och en möjlighet för oss att hitta rätt uppdrag för just dig:

Analys av nyckeltalPrognoser, prognosarbeteAnalysera och följa upp resultat, bevaka lönsamhetKostnadsuppföljningBudgetering, budgetuppföljningPeriodiska rapporterLikviditetsplanering

Publiceringsdatum
2021-10-20

Bakgrund
Generellt för att du ska vara en aktuell kandidat för våra kunder så behöver du som söker ha en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och tidigare erfarenhet av controlling. Vi ser positivt på om du tidigare har jobbat med redovisning och bokslut. Du har generellt goda systemkunskaper och har tidigare erfarenhet av ett eller flera ekonomisystem. Du är van att arbeta dagligen i Excel och Officepaketet, vilket du behärskar väl. Vidare har du goda kunskaper i engelska.

Som person är du professionell och redo att bidra med din kompetens och erfarenhet för att hjälpa våra kunder, samtidigt som du vågar utmana dig själv för att utvecklas. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya organisatoriska strukturer, roller och arbetsuppgifter och du drivs av att arbeta självständigt. Du arbetar proaktivt och lösningsfokuserat och planerar och organiserar ditt arbete väl. Som person är du positiv, tillmötesgående och har ett prestigelöst sätt.

När du blir en av oss

Som konsult hospå EQonomy/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal - inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos EQonomy/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

Om du vill veta mer

Du får gärna kontakta Johanna Treschow (johanna.treschow@wise.se) om du har några frågor.

Vi går igenom ansökningarna löpande och kommer hålla dig uppdaterad och återkoppla till dig när vi granskat din ansökan. Återigen vill vi bara poängtera att den här annonsen inte är riktad till någon specifik tjänst.

Ser fram emot att höra från dig!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering och konsultuppdrag

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Wise Professionals AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "eqonomy19743".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Wise Professionals AB (org.nr 556761-2865)

Arbetsplats
EQonomy

Jobbnummer
6056004

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise Professionals AB: