Vill du leda och utveckla vår supportverksamhet?

Hogia Service AB / Administratörsjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hogia Service AB i Stenungsund, Stockholm eller i hela Sverige

Hogia Support Services AB, en del av Hogia-gruppen, arbetar på uppdrag av Hogias bransch- och produktutvecklingsbolag med support av systemlösningar inom ekonomi-, lön- och personaladministration.

Vi är en supportverksamhet med uppdrag att stötta Hogia-gruppens övriga supportverksamheter när dessa har frånvaro i sina ordinarie supportgrupper. Utöver detta så ansvarar vi även för en utbildnings- och introduktionsverksamhet för nyanställda supportmedarbetare samt underhåller och utvecklar "Kundtorget", våra kunders digitala supportstöd. Nu söker vi en ny kollega. Välkommen till oss!

Publiceringsdatum
2023-03-20

Om tjänsten
Vi erbjuder dig en delad roll där du kommer vara både tillfällig supportansvarig samt supportmedarbetare inom våra HR-och lönesystem på uppdrag av Hogias olika branschbolag. Rollen är varierande och bred då ingen dag är den andra lik. Då vår verksamhet är central på Hogia har du ett stort kontaktnät där du dagligen har kontakt med både kunder och kollegor. Rollen som tillfällig supportansvarig innebär att du är "spindeln i nätet", vilket innebär att du är med i flera projekt, olika rutiner och interna diskussioner på Hogia. Som kollega hos oss är du högst aktiv i arbetet med "Kundserviceskolan" som är vår väg in på Hogia för nya supportmedarbetare.

Är du vår nya kollega?

Vi söker dig som är ansvarsfull och driven med en vilja att utvecklas. Utöver dina tidigare kunskaper och erfarenheter lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det är en fördel om du har kompetens inom löneadministration och meriterande om du jobbat i Hogia produkter. Ett intresse för att lära sig teknik, alternativt ha teknisk bakgrund ser vi som mycket positivt. För att trivas i rollen behöver du vara serviceinriktad, nyfiken och engagerad samt kommunicera väl på svenska i tal och skrift. Då vi söker en tillfällig ersättare för vår Supportansvarige söker vi dig som har erfarenhet och känner dig trygg i en ledarroll.

Låter detta som din nästa utmaning? Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, tveka därför inte att skicka in din ansökan!

Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på https://www.hogia.se/.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/22".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hogia Service AB (org.nr 556577-5680)

Arbetsplats
Hogia Support Services AB

Kontakt
Lina Hedenberg
072-4015389

Jobbnummer
7564712

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hogia Service AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hogia Service AB: