Vill du kombinera ekonomi, administration och service?

OnePartnerGroup / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OnePartnerGroup i Stockholm, Solna, Danderyd, Sollentuna, Täby eller i hela Sverige

Har du arbetat som ekonomiassistent tidigare och vill fortsätta arbeta inom samma område men med mer varierande arbetsuppgifter? Då kan denna tjänst som ekonomiassistent med utökat område mot fastighetsadministration och receptionistarbete vara något för dig. Det är till en myndighet i Stockholm behovet finns och kommer att starta 1 april och pågå ca 1 år framåt med möjlighet till lång förlängning.

Arbetsbeskrivning
Du kommer att utgå ifrån arbete inom ekonomi där uppgifter som fakturakontroller, kontering, projekt- och avtalsuppföljningar och övrig ekonomiadministration ingår. Under området fastighetsadministration kommer du arbeta med projektadministration, information inom och utom avdelningen, mötesprotokoll och vara ett operativt stöd för verksamheten. ca 25% av arbetstiden kommer det vara arbete mot receptionen med uppgifter som hantera växel, mötes- och konferensservice, information och service till hyresgäster, besökare, bud och medarbetare.

Du kommer bland annat att arbeta i systemen Agresso och Platina.

Krav/Vem söker vi?
- högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års
arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning
samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent.
- goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
- goda kunskaper i ekonomisystem (exempelvis Agresso, Raindance m.fl.)

Vi ser det meriterande om du har tidigare erfarenhet från att arbetat i liknande roll.

Då rollen innebär att ha igång många olika projekt/uppgifter samtidigt söker vi dig som är flexibel och ordningsam i ditt arbetssätt. Du har god känsla för kommunikation/samarbete och service.

Start: 1 april 19 - 31 mars 20 med möjlighet till förlängning.
Ort: Stockholm
Omfattning: 100%
Arbetstider: Dagtid, måndag-fredag.
Anställning: Uppdraget är ett konsultuppdrag där du har en visstidsanställning hos oss på OnePartnerGroup och är uthyrd till myndigheten.



OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2019-02-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madelene Sahlin, Konsultchef madelene.sahlin@onepartnergroup.se 072-1415624

Företag
OnePartnerGroup

Adress
OnePartnerGroup
Drottninggatan 26
70210 Örebro

Kontorsadress
Drottninggatan 26

Jobbnummer
4632965

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OnePartnerGroup

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OnePartnerGroup: