Vill du jobba med service över telefon i Piteå?

GoExcellent Sweden AB / Butikssäljarjobb / Piteå
2015-03-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vill du jobba med service över telefon i Piteå?" (publicerad 2016-04-29) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Piteå, Luleå, Älvsbyn, Boden, Skellefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Piteå, Östersund, Solna, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.

Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.

Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Vi söker nu nya medarbetare till vår vitvarukund där vi ger rådgivning och service till befintliga kunder.

Du kommer att boka tider för servicebesök utifrån kundens behov. Över telefon ska du på ett professionellt sätt kunna vägleda kunder till en lösning med aktuellt regelverk samt ha kännedom om vart du ska kunna leta efter lösningar på problem du kan stöta på.

Som medarbetare hos oss får du alla verktyg som krävs för att lyckas att göra ett bra arbete, du får utbildning och kontinuerlig coachning. Som person bör du vara positiv, social, snabblärd, engagerad samt motiveras av ett högt arbetstempo och tydligt uppsatta mål. Du ska aktivt sträva efter en utveckling av dina resultat.

Service och kundfokus är viktiga parametrar och du skall vara lyhörd för kundens behov och se kundens problem som en utmaning. Arbetet utförs i ett kontorslandskap där miljön genomsyras av resultatfokus. Vårt högsta och viktigaste mål med arbetet är nöjda kunder. Arbetet som Contact centermedarbetare innebär en stor variation då bearbetning av befintliga kunder ingår i dina arbetsuppgifter. Du kommer att ta både svenska och norska samtal.

Grundläggande kompetenskrav

• Betyg i svenska och engelska A
• Gärna arbetslivserfarenhet från serviceyrket, ex butiksbiträde
• Grundläggande datakunskaper i Microsoft Office samt erfarenhet att använda Internet

Vi ställer höga krav på följande kompetenser:

• Inlärningsförmåga
• Resultatinriktad
• Anpassningsförmåga
• Kundinriktning

Meriterande är om du har goda kunskaper i det norska språket, tal och skrift

När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Du kommer även få ett mail med ett tangenttest. Det är viktigt att du gör båda testen för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.

Publiceringsdatum
2015-03-23

Arbetstider och omfattning
Deltid Timanställning (832) Varierade arbetstider måndag - fredag 8.00 - 20.00 Utbildningsdatum 14 april 2015.

Ersättning
Enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Massagebidrag

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-13
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Stenqvist, HR Business Partner rekrytering@goexcellent.com
Terese Tjernqvist, Team Manager 070-3048555
Charleene Pettersson, Fackligt ombud klubbdator@goexcellent.com

Företag
GoExcellent Sweden AB

Adress
GoExcellent Sweden AB
Storgatan 48
94131 Piteå

Kontorsadress
Storgatan 48

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2215937

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GoExcellent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GoExcellent Sweden AB: