Vill du jobba med operativt inköp inom medicinindustrin?
Varierande / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Varierande i Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Tycker du att den medicintekniska branschen och vill arbeta operativt med inköp och leveransbevakning? Då är det här ett perfekt uppdrag för dig! Här blir du en del av ett team som håller ett högt tempo, har många kontaktytor internt och externt och arbetar med produkter som ligger i framkant inom sitt segment.
För uppdrag hos kund söker vi en en inköpsassistent som ska jobba med operativt inköp och logistik.
Arbetsuppgifterna innebär att dagligen göra beställningar från centrallagret, leveransbevaka, skapa restorderlistor, kontrollera lagersaldon och diverse andra förekommande administrativa arbetsuppgifter. Arbetet innebär att tillsammans med en kollega och chef driva det operativa arbetet framåt. Du kommer ha mycket kontakter såväl internt på företaget som externt inom Norden och Europa.
Uppdraget startar i slutet av september och är 6 månader till att börja med och med goda möjligheter till förlängning.
Arbetet är på 100 % och du sitter hos vår kund i deras lokaler fem minuter från centrala Göteborg.
Vem är du?
Du är en initiativtagare som tycker om att jobba i ett högt tempo och med dagliga deadlines. Du är en kreativ och initiativrik person som inspireras av att dela med dig av nytänkande, utveckling och analys av befintligt arbetssätt. Du är en glad, positiv och social person som har lätt för att samarbeta och tycker om att jobba med olika typer av människor. Du är noggrann och har en hög arbetsmoral.
För arbetet krävs god engelska i tal och skrift samt goda datakunskaper och att du är van vid att arbeta i Excel. Det är meriterande om du har kunskaper i affärssystemet SAP.
För att vara rätt för rollen tror vi att du har ett par års erfarenhet av liknande arbete inom inköp och/eller leveransbevakning.
Vad kan vi erbjuda dig?
Värdefull arbetserfarenhet. Goda karriärmöjligheter.
Möjligheter till att knyta värdefulla kontakter inom branschen. En anställning som ger möjlighet till goda referenser för framtiden.
Hur gör du för att söka tjänsten?
En personlig konsultchef
Sök genom att klicka på ansökningsknappen.
Vänta inte för länge, vi går igenom ansökningarna löpande!
Är du den vi söker? Sök tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerat CV. Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.eller brev. Intervju och anställningsprocessen sker löpande. För frågor är du välkommen att kontakta Maria Hempel på mejladress
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
Publiceringsdatum2017-08-01ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-28
Ange följande referens när du ansöker: 26855
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Hempel
mhempe@manpower.seFöretagVarierande
AdressVarierande
41104
41104 1480
Kontorsadresslilla bommen 5a
Jobbnummer 3621940
Observera att sista ansökningsdag har passerat.