Vill du jobba med kvalitetsarbete inom kundservice?

Stockholm, Stockholm / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholm, Stockholm i Stockholm

Teleperformance Nordic AB

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 49 länder med mer än 135.000 anställda på 260 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 11 kundservice i Norden med 2000 anställda. Se även www.teleperformance.com

Publiceringsdatum
2013-02-01

Beskrivning
Har du en hög analytisk förmåga och brinner för kvalitetsarbete samt förbättringar? En av våra kundserviceavdelning söker just nu en Quality Assurance (QA) för en heltidstjänst.

Att arbeta i rollen som QA innebär främst att proaktivt jobba med att säkerställa och förbättra kvalitén på kundserviceprojektet genom att använda Teleperformance nyckteltal dvs. KPIer (Key Performance Indicators) som utgångspunkt. Som QA ska du kunna hjälpa teamledare och koordinatorer med både löpande och specifika punktinsatser på produktion där det behövs, såsom medlyssning, coachingplaner och förbättringsförslag.

Med andra ord ska du som QA ansvara för kvalitén på uppdraget samt prioritera de mest kritiska nyckeltalen och se till att teamledarna är medvetna om denna prioritering samt följa upp på detta.

För denna tjänst ser vi gärna att du har en analytisk förmåga, kan arbeta självständigt och har en stor ansvarskänsla.  Det är även viktigt att du har ett stort engagemang för teamet du arbetar med då du ska supporta teamledare med verktyg, medlyssningar, analyser och rapporter så de kan coacha sina medarbetare.

Vi söker dig som:
• Har minst ett års erfarenhet av att arbeta i callcenterbranschen.
• Har en god analytisk förmåga.
• Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift.
• Har mycket goda kunskaper Excel för att kunna skapa samt analysera rapporter.
• Är kommunikativ och pedagogisk, samt har ledarskapsförmåga.
• Är resultatorienterad och mycket organiserad.
• Är proaktiv och har förmåga att identifiera problemområden

Tillträdelse enligt överrenskommelse.
Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande.             

Fast månadslön.

Heltid/tillsvidare.

Arbetstider och omfattning
100%. Tillträde: Snarast. tillsvidareanställning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-02-04
Ange följande referens när du ansöker: 2012/31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Stockholm, Stockholm

Adress
Stockholm, Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm

Jobbnummer
1455915

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholm, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholm, Stockholm: