Vill du jobba med kontorsservice?
Maxkompetens Stockholm / Administratörsjobb / Lomma
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Lomma,
Burlöv,
Lund,
Malmö,
Staffanstorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Stockholm i Lomma,
Malmö,
Helsingborg,
Karlskrona,
Borås eller i
hela Sverige Information om uppdraget:
Maxkompetens söker nu för uthyrning till vår kund som är en stor matvarukedja en administrativ assistent till bolagets fastighetskontor i Lomma.
Du kommer att hjälpa till med administrativ kontorsservice såsom postöppning, mailhantering, ta emot inkommande ärenden/felanmälningar från butikerna samt hjälpa till med andra administrativa uppgifter, t.ex. registrering av felanmälan tillsammans med din kollega.
Du får arbeta i ett trevligt gäng och trivs du med att ge service till dina kollegor, både annan administrativ personal och kollegorna ute i butikerna.
Uppdraget startar vecka 15 alternativt vecka 16 och löper minst över sommaren med trolig förlängning under hösten 2011.
Krav på person:
Vi söker dig som är administrativt lagd och noggrann. Du har god serviceförmåga och uttrycker dig väl i tal och skrift. Vi ser gärna att du arbetat med något administrativt eller serviceinriktat arbete tidigare.
Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift och är van vid att lära dig nya programvaror och system.
Personliga egenskaper som vi och vår kund värdesätter är att du är hjälpsam, strukturerad, initiativtagande.
Start: vecka 15 alt. vecka 16
Arbetstid: heltid, 40 h/vecka
Lön: 105: -/ h (exkl. semesterersättning).
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2011-03-18Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duVi tar emot ansökningar via vår hemsida
www.maxkompetens.seAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagMaxkompetens Stockholm
AdressMaxkompetens Stockholm
11152 STOCKHOLM
KontorsadressHerkulesgatan 12
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-41013900
Jobbnummer 880317
Observera att sista ansökningsdag har passerat.