Vill du jobba med administration och service?

Anticimex AB / Administratörsjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Anticimex AB i Kalmar, Oskarshamn, Karlskrona, Tingsryd, Växjö eller i hela Sverige

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 4 000 anställda i 17 länder, hade vi under 2015 en sammanlagd omsättning på ca 3,9 miljarder kronor.

Vill du jobba med administration och service?
Vill du jobba med ett av Sveriges ledande varumärken, duktiga medarbetare och spännande utveckling? Brinner du för att ge service och ha daglig kontakt med kunder? Vill du dessutom jobba på ett internationellt och välkänt företag med familjär stämning? Ansök idag!

Arbetsbeskrivning
Som kundservicemedarbetare/administratör på Anticimex är ditt huvudsakliga ansvar att ge våra kunder så bra service som möjligt genom att hantera ärenden som kommer in via telefon och mejl. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter i form av att svara på samtal och mejl från våra kunder, ge information och rådgivning gällande bland annat skadedjur, mögel och röta, boka/omboka kundbesök för våra tekniker samt hantera övriga kontorsgöromål.

Tjänsten är placerad i Visby och du kommer att vara en del av Kalmar läns kundserviceteam. Utöver dina kollegor i kundservice kommer du också ha nära kontakt med kontorets tekniker. Detta är ett vikariat på ett år med start omgående. God chans till förlängning.

Vi söker dig som
Har en god kommunikativ förmåga, är van vid att jobba med digitala hjälpmedel och olika datasystem samt har erfarenhet från ett serviceyrke. Självklart trivs du också med telefonen som främsta arbetsredskap. Du talar och skriver bra svenska. Anticimex värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är serviceinriktad, förtroendegivande och problemlösare. Vidare är du öppen för att ta till dig nya arbetssätt/metoder och delar gärna med dig av dina kunskaper/erfarenheter till dina kollegor. Slutligen är du duktig på att prioritera och trivs med många olika arbetsuppgifter samt att jobba i ett högt tempo.

Vad kan vi erbjuda dig?
Som ny i rollen kommer du inledningsvis att få en gedigen introduktion. Du kommer därefter att jobba självständigt och varierande med bra stöd från dina kunniga kollegor.

Vi erbjuder dig en stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning. Anticimex är ett värderingsstyrt företag och vi är stolta över våra ledord; Trust, Innovation, Passion - utifrån detta karaktäriseras vårt ledarskap och affär.

Vi tror på frihet att ta ansvar och mycket av vår utveckling drivs därför av medarbetare på våra kontor. Vill du påverka kommer du att få möjlighet, det lovar vi dig. Vidare så erbjuder vi tjänstepension, friskvårdsbidrag och även ett förmånspaket från Benify.

Ansökan
Sista ansökningsdagen är 2017-05-20, vi behandlar ansökningar löpande. Ansök genom att klicka på följande länk:

http://bit.ly/2pypzxn

Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta platschef Martin Sköldenklint +46 72 570 10 48 alt. rekryteringsansvarig Linda Edling linda.edling@anticimex.se

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-04-26

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-20

Företag
Anticimex AB

Adress
Anticimex AB
Box 47025
10074 STOCKHOLM

Kontorsadress
Årstaängsvägen 21 B

Jobbnummer
3461222

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Anticimex AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Anticimex AB: