Vill du jobba med administration inom resebranschen?

Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2011-01-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vill du jobba med administration inom resebranschen?" (publicerad 2013-04-29) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar drivna medarbetare. Många av våra kandidater lär vi känna redan när de jobbar extra för oss under sina studier. Därför har vi ett brett nätverk och hyr ut och rekryterar medarbetare till både juniora och seniora uppdrag.
Tillsammans med Nova Networks och Agentum ingår vi i Constellation Group. Vi erbjuder ett unikt nätverk och kan erbjuda våra kunder hjälp med allt från extrahjälp för några timmar till styrelsetillsättningar.
Komet söker just nu en Kostnad och Produkt-administratör för heltidsarbete för Holiday Autos räkning.
Holiday Autos är världens största hyrbilsförmedlare med tillgång till 850 000 hyrbilar i 80 länder. De erbjuder hyrbilar av högsta kvalitet till marknadens lägsta priser. De samarbetar med några av världens största biluthyrare t.ex. Hertz, Europcar, Alamo och National och har funnits på den svenska marknaden sedan 1991. De ingår i koncernen Travelocity Nordic AB där även systerföretagen Resfeber och Box Office tillhör.
I rollen som Kostnads och produktadministratör kommer du att arbeta med hantering och registrering av ny information gällande priser, tillgänglighet, samt hålla en kontinuerlig kontakt med leverantörer och kontraktörer i hela världen. Du kommer framförallt att arbeta med löpande uppgifter såsom att säkerställa om nya produkter inkommit samt om bilar finns tillgängliga på olika orter. Du arbetar i ett team och har ordinarie personal som stöd vid frågor.
Du som söker är en person som trivs med registreringsuppgifter och administration. Du trivs i en miljö med ett ganska högt tempo, även om du aldrig skulle tumma på kvalité och noggrannhet i ditt arbete . Erfarenhet av liknande tjänst och/eller utbildning inom resebranschen är meriterande.
Du som söker tjänsten bör:
• Ha stort tålamod, arbetet kan vara ganska likformigt .
• Ordningssam och noggrann
• Positiv, glad och tjänstvillig.

Publiceringsdatum
2011-01-21

Arbetstider och omfattning
Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. Har du frågor kring tjänsten och/eller tillsättningsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef hos Komet: Kristina Grahn

Ersättning
Start: Omgående Omfattning: Heltid till sista mars med eventuell förlängning. Arbetsort; Stockholm

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-02-20
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
KC-KG, 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm

Jobbnummer
829345

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: