Vill du jobba i firstline-support hos vår kund?

Maxkompetens Stockholm / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Maxkompetens söker nu för uppdrag hos vår kund två personer, en på heltid (måndag-fredag) och en på deltid (måndag-onsdag) som vill ge vår kunds kunder förstklassig kundservice.
Vår kund är ett fartfyllt företag inom kontorsmaskinbranschen med mycket positiv energi och ett starkt kund- och säljfokus. Ingen dag är den andra lik och i ditt arbete kommer du ständigt att bemöta olika kunder med olika behov av hjälp och med olika kunskapsnivåer.
Som firstline-support ingår du i en grupp om fyra personer som hjälper vår kunds kunder (företag) med deras frågor kring support på bl.a. kopiatorer, hårdvara och telefonilösningar.
Samtalen är av olika karaktär och trycket är ofta högt under början av veckorna och under förmiddagarna. Beroende på din bakgrund kommer dina arbetsuppgifter att variera.
Är du nybörjare kommer du inledningsvis att ta emot och registrera ärenden för att skicka dessa vidare till dina mer erfarna kollegor. Har du gedigen erfarenhet av att supporta varumärken som t.ex. Sharp, Panasonic och Ericsson kommer du snabbt att kunna ta hand om egna supportärenden.
På vår kunds arbetsplats hjälps olika avdelningar åt och då receptionen och firstline-supportgruppen har ett nära samarbete letar vi efter dig som också kan tänka dig att hoppa in i receptionen någon enstaka gång.
Vår kund har cirka 200 anställda och sitter i fräscha lokaler i Kista och supporten håller öppet mellan 07:30-18:00 måndag-fredag.

Publiceringsdatum
2011-04-08

Profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice gärna som teknisk support (starkt meriterande är erfarenhet från support av kontorsmaskiner) och som kan börja omgående.
Erfarenhet från att arbeta i administrationsprogrammet WinServ är starkt meriterande.
För vår kund är det viktigt att du har ett starkt kundfokus, en säljande inställning och att du har mycket energi och att du brinner för att lösa kunden problem. Du har en positiv inställning och klarar av att arbeta i en miljö som är i ständig förändring. Lite skinn på näsan hjälper dig också en bra bit på vägen.
Då vår kund tar emot en del samtal från engelsktalande kunder är det viktigt att du känner dig bekväm med din engelska.
Glöm inte att ange i din ansökan om du är intresserad av heltids- eller deltidstjänsten.
För en jämnare könsfördelning i gruppen välkomnar vi särskilt kvinnliga sökande.
Start: Omgående
Arbetstid: dagtid, vardagar. 1 tjänst 100 %, 40 h/vecka. 1 tjänst om 60 % måndag-onsdag.
Lön: 120: -/ h + semestersättning.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida www.maxkompetens.se
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Maxkompetens Stockholm

Adress
Maxkompetens Stockholm
11152 STOCKHOLM

Kontorsadress
Herkulesgatan 12
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-41013900

Jobbnummer
899512

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Stockholm: