Vill du ha Sveriges viktigaste sommarjobb? Sök till oss i omsorg

Västerviks kommun / Behandlingsassistentjobb / Västervik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla behandlingsassistentjobb i Västervik, Vimmerby, Valdemarsvik, Oskarshamn, Hultsfred eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Västerviks kommun i Västervik

Omsorgen om funktionsnedsatta i Västerviks kommun

I Västerviks kommun värnar vi om varje medarbetares arbetsmiljö. Vi vill att alla medarbetare ska trivas och utvecklas i sin yrkesroll. Hos oss ska alla gå till jobbet med en positiv känsla.

I kommunen arbetar vi bland annat med pedagogik, vård och omsorg, samhällsbyggnad, kultur, räddningsarbete och arbetsmarknad. Vi har jobb som är inspirerande och meningsfulla. Vi skapar livskvalitet och gör skillnad för människor varje dag.

Vill du ha ett jobb där din insats är betydelsefull för andra människor? Då passar du hos oss!

Vill du ha ett viktigt och meningsfullt jobb där din insats betyder mycket för en annan människa? Då kommer du att trivas hos oss! Vi erbjuder dig ett arbete där du gör skillnad och skapar livskvalitet för andra människor - varje dag. Om du är positiv och engagerad, har ett intresse för människor, kan ta ansvar för ditt arbete och har lätt att samarbeta med andra är du den vi söker.

Dina arbetsuppgifter
Verksamheten ansvarar för att personer med funktionsnedsättning får stöd och service för att kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. I din roll hos oss är det viktigt att kunna möta varje person utifrån enskilda behov, kunna se varje individ, kommunicera och vara lyhörd för personens behov och intressen.

Din kompetens
Det viktigaste för oss är att du är intresserad av att ge hjälp och stöd till andra människor med funktionsnedsättningar och särskilda behov. Vi värdesätter att du är positiv, ansvarstagande och flexibel. Du kommer att samarbeta med brukare, anhöriga och arbetskamrater och behöver därför ha lätt att arbeta ihop med andra. Vi vill också att du har stor empatisk förmåga, är lyhörd och har lätt för att kommunicera.

Vi vill att du har fyllt 18 år. Det är ett plus om du har gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom socialt arbete, pedagogik eller omvårdnad men även du som är intresserad av eller nyfiken på att arbeta inom omsorgen är välkommen med din ansökan.

Om du har B-körkort så är det meriterande.

Övrig information
Tjänsten innebär arbete både dag, kväll och helg. Även nattarbete kan ingå.

Verksamheterna finns i Gamleby och Västervik och är uppdelade i följande områden:

Område Spektra: socialpsykiatri, särskilt boende, boendestöd och daglig verksamhet i Västervik
Område Garpe: daglig verksamhet och gruppboende i Gamleby
Område Spira: gruppboende, personlig assistans och korttid barn/unga/vuxna

Är du intresserad? Skicka in din ansökan så snart som möjligt genom att klicka på "Sök jobbet" längst ner i annonsen.

Har du frågor är du välkommen att kontakta någon av kontaktpersonerna nedan. Rekryteringen sker löpande, så hör av dig redan idag!

Information
Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida.
Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Varaktighet, arbetstid
Tidsbegränsad. Heltid/Deltid. Tillträde juni 2019 till augusti 2019.

Publiceringsdatum
2018-12-21

Ersättning


Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-01
Ange följande referens när du ansöker: SOC 98-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lasse Larsson, Enhetschef område Garpe lasse.e.larsson@vastervik.se 0490-25 52 84
Caroline Alfsdotter Svensson, områdesassistent Spira caroline.alfsdotter@vastervik.se 0490-25 52 15
Liselotte Rosén, områdesassistent Spektra liselotte.rosen@vastervik.se 0490-25 40 94
Kommunal vastervik.sydost@kommunal.se 0490-25 40 94

Företag
Västerviks kommun

Adress
Västerviks kommun
Fabriksgatan 21
59380 Västervik

Kontorsadress
Fabriksgatan 21

Jobbnummer
4526018

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Västerviks kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Västerviks kommun: