Vill Du Arbeta Som Planeringschef På Hoyer?

Adecco Sweden AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

- Ett företag där kvalitets- och säkerhetstänkande står i fokus!

Att jobba på HOYER

Till HOYERs kontor i Stockholm söker vi nu en driftig planeringschef som får chansen att arbeta i en dynamisk miljö där kvalitet- och säkerhetstänk står i fokus. Du får möjligheten att ha en roll där du kommer att ingå i den svenska ledningsgruppen och rapportera direkt till verksamhetsansvarig i Sverige. Hoyer är ett expansivt företag under utveckling där du kommer att stora möjligheter att utvecklas och driva förbättringar inom funktionen.

Din arbetsdag som planeringschef

Som planeringschef är du ytterst ansvarig för den planeringsprocess som ska transportera petroleumprodukter till slutkunder i Sverige. Detta inkluderar lagerhantering, ordergenerering, resursplanering, last- och fordonsschemaläggning för 50-70 fordon och 150-200 förare. Du har personal- och budgetansvar för ditt planeringsteam på ett tio-tal personer. I tjänsten ingår att även att vara operativ huvudkontakt i gränssnittet mot våra kunder.

Vem trivs här?

Om du är ansvarstagande, initiativrik och  självgående kommer du att lyckas bra i rollen som planeringschef på HOYER. Du tycker om att sätta upp och utveckla processer och rutiner för din personal och arbetssätt. Du är en social och positiv person som har ett stort intresse i personalfrågor samt en vilja och kunskap i att utveckla din personal. Du är en god kommunikatör både skriftligt och muntligt och att vara en analytisk problemlösare ser du som en del av din vardag!

 Kvalifikationer

För att klara av rollen som planeringschef måste du ha ett stort driv och engagemang och en inbyggd förmåga att leda andra. Du vill ständigt förändra och förbättra!

Vi ser att du har en akademisk utbildning gärna med inriktning mot logistik och optimering eller motsvarande. Det är meriterande om du har minst 3-5 års arbetslivserfarenhet, gärna från personalledning. Det ska även ha ingått budget- och personalansvar i ditt tidigare arbete.

Det är ett krav att du har goda kunskaper i engelska samt meriterande med kunskaper i tyska.

Sök redan idag!

Vi samarbetar med Adecco i denna rekrytering. Vi arbetar löpande med processen, varför vi ber dig ansöka omgående, dock senast 2013-02-03. Vill du veta mer om tjänsten, kontakta då gärna Yvonne Burman, rekryteringskonsult på Adecco. Du når henne på 08-5

Publiceringsdatum
2013-01-18

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Fast lön+månadsbonus

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Yvonne Burman 08-59898077 yvonne.burman@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 Stockholm

Jobbnummer
1442564

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: