Vill du arbeta som administratör i Mölnlycke?

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Mölndal
2017-05-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vill du arbeta som administratör i Mölnlycke?" (publicerad 2017-05-16) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Mölndal, Göteborg, Härryda, Kungsbacka, Öckerö eller i hela Sverige

Vi söker nu dig som vill arbeta som administratör med inriktning mot bygglov hos vår kund i Mölnlycke. Uppdraget är på heltid, startar omgående och pågår ungefär till augusti eller september, beroende på aktuellt behov.

Dina arbetsuppgifter:

• Ta hand om inkommande handlingar till bygglovsenheten
• Utföra bygglovs diarieföring och posthantering samt viss arkivering
• Redovisa bostadsstatistik till Statistiska centralbyrån
• Arbete administrativt i olika datasystem
• Hjälpa handläggare med administrativa uppgifter under bygglovsprocessen

Dina kvalifikationer:

• Gymnasieutbildning med administrativ eller ekonomisk påbyggnad
• Goda generella kunskaper i datasystem och i Office-paketet
• Det är meriterande om du kan tolka arkitektritningar och/eller har erfarenhet från offentlig sektor

Dina personliga egenskaper:

Som person har du en god organisatorisk förmåga och har lätt för att sätta dig in i olika sammanhang. Du är också ansvarstagande, noggrann och strukturerad samt kan ta egna initiativ i en arbetsroll.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-05-15

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Fransson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3498182

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: