Vill du arbeta med kundservice hos oss?
Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-07-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vill du arbeta med kundservice hos oss?" (publicerad 2017-08-11) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Stockholm,
Solna,
Upplands Väsby,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Till vår uppdragsgivare söker vi dig som har bra kunskaper inom Tyska, både i tal och skrift, som kan ge det lilla extra inom kundservice. Är det du? Här följer en kortfattad presentation om vår uppdragsgivare: Vi är ett svenskt företag som brinner för design och kvalitet. Våra fototapeter och canvastavlor är miljövänliga, brandskyddsklassade enligt svensk standard och bleks inte av solljus. Alla motiv är utvalda med omsorg och trycks efter din beställning. Vi hanterar kunder från i stort sett hela världen. Första tiden hos Webhelp Den första tiden hos Webhelp får du som nyanställd utbildning inför det framtida arbetet. Under utbildningen får du bland annat lära dig de om de system som används, processer för att söka information samt kundhantering. För att få en större förståelse för hur samtal kan se ut kommer du att få lyssna på samtal. Arbetsuppgifter När du fått alla grundläggande kunskaper via utbildningen börjar det bli dags att ta egna samtal och mail. Ditt arbete innefattar att hjälpa och guida kunder kring frågor om beställningar och hemsidan. Det primära i ditt arbete är att bemöta kunder med lyhördhet och engagemang samt att kunna anpassa ditt bemötande utefter kundens behov. I teamet finns en mentor med gedigen kunskap och erfarenhet för att stötta dig. Hos Webhelp Nordic arbetar idag ett glatt gäng om 200 personer, som alla hjälper och stöttar varandra i arbetet. "Då vi alla arbetar mot samma mål, att hjälpa kunderna, finns ingen individuell rivalitet utan det känns verkligen att vi är ett team." - Johanna Skog, Advisor Webhelp Arbetstider Kundtjänsten har öppet 8.00 -17.00 på vardagar och det är under detta tidsspann som arbetstiderna förläggs, vilket innebär att kvällar och helger är fria. Schemat släpps inför varje månad så det finns goda möjligheter att planera runtomkring. Är det dig vi söker? Vi tror att du som söker tjänsten är en kommunikativ och lyhörd person. Du har kunden i fokus och brinner för service. Vidare är du lösningsfokuserad och strävar aktivt efter utveckling av dina resultat. Vi ser att du som söker har grundläggande datakunskaper i Microsoft Office samt godkända betyg i svenska A och engelska A. . Om jobbet Region Stockholm Arbetstid / Varaktighet Vi söker tillsvidareanställda på 75-100 % Arbetstiden är förlagd under våra öppettider: Vardagar 8-17:00. Utbildning Din anställning inleds med utbildning som pågår vardagar. Startdatum för tjänsten sker vecka 34. Lön / Förmåner Enligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Massagebidrag
Varaktighet, arbetstid
Vardagar mellan 08:00-17:00 Tillsvidareanställning på 75-100% med 6 månader provanställninge
Publiceringsdatum2017-07-26ErsättningEnligt kollektivavtal
Lön enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag och massagebidrag
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGerry Hidfalk
gerry.hidfalk@nordic.webhelp.com 070-248 92 46
FöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna
KontorsadressSolna Torg 3 Box 4006
Jobbnummer 3616731
Observera att sista ansökningsdag har passerat.