Vill du arbeta med handläggning i Stockholm på myndighet i framk
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
2017-04-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vill du arbeta med handläggning i Stockholm på myndighet i framk" (publicerad 2017-05-05) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi på Bemannia söker nu dig som vill arbeta heltid som handläggare hos vår kund i Stockholm. Uppdraget beräknas starta omgående och pågå i cirka 8 månader. Du kommer att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund som är en statlig myndighet med kontor centralt i city.
Dina arbetsuppgifter:
Som handläggare kommer du att arbeta med administration och handläggning av ärenden där du bland annat kommer att:
• arbeta utifrån projektplan och riktlinjer
• utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag
• ta fram och kvalitetssäkra rapporter
• samordna kontakter med externa aktörer
• genomföra olika former av analyser, både kvantitativa och kvalitativa
Dina kvalifikationer:
• Högskoleexamen, gärna med samhällsvetenskaplig inriktning
• Minst ett (1) års erfarenhet av liknande arbete
• Tidigare erfarenhet av utredningsarbete och kvalitativa metoder
• God förmåga att sammanställa, analysera och sammanfatta material
• Goda kunskaper i Office-paketet
Dina personliga egenskaper:
För att passa in i rollen ser vi gärna att du är noggrann och har en mycket god samarbetsförmåga. Som person tycker du om att arbeta varierande inom administration och handläggning i en roll med olika kontaktytor, där din sociala personlighet lyser igenom. Har du ett intresse för frågor om hållbar utveckling är det starkt meriterande.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-04-28ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMichelle Nilsson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3465562
Observera att sista ansökningsdag har passerat.