Vill du arbeta med försäljning och personalfrågor?
ISS Mayday / Administratörsjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ISS Mayday i Ospecificerad arbetsort ISS Mayday är den del av ISS Facility Services AB som arbetar med personaluthyrning, rekrytering, entreprenad och omställningslösningar. ISS Mayday är ett auktoriserat bemanningsföretag som sedan 1992 är specialiserade på personlig bemanning inom ekonomi, HR, administration, kontorsservice, försäljning, marknad, IT och teknik samt chefer och specialister. Vår kundkrets finns inom privat näringsliv såväl som inom offentlig sektor och vi har idag verksamhet på ett flertal orter i Sverige.
Om du drivs av att arbeta med försäljning och personalfrågor kanske du är vår nästa Konsultchef!? ISS Mayday har ambitiösa planer för framtiden. Vi har därför behov av ytterligare en kollega som vill vara med och växa med oss.
Vad arbetar en konsultchef med?
Hos oss arbetar våra konsultchefer både som kund- och konsultansvariga. Å ena sidan kommer du att vara djupt involverad i våra kundprocesser, i allt från leverans av högklassiga personaluthyrningstjänster på tjänstemannasidan till försäljning och vidareutveckling av befintliga och nya kunder. Å andra sidan är du lika engagerad i hela bemanningsprocessen, med andra ord rekrytering och arbetsledning av dina konsulter, som du dessutom har det totala personalansvaret för. Tempot i vår bransch är högt - på riktigt - men det betyder att arbetsuppgifterna är varierande och att den ena dagen inte kommer att vara den andra lik.
Vad erbjuder vi dig?
• En miljö där du får vara med och påverka
• Ett tätt samarbete med både kunder, konsulter och kandidater
• Goda utvecklingsmöjligheter i en ambitiös och växande servicekoncern
• Ett roligt arbete med fantastiskt trevliga kollegor
• En tillsvidaretjänst på heltid, med start så snart som möjligt
Hur behöver du vara för att trivas hos oss?
• Naturligt säljande
• Ansvarsfull och pålitlig
• Prestigelös och humoristisk
• En problemlösare med eget driv
• Resultatorienterad
• Uppskatta förändring och vara orädd för nya utmaningar
Vad har du gjort tidigare?
För att lyckas i rollen behöver du några års arbetslivserfarenhet, förslagsvis inom servicesektorn. Att du tidigare har arbetat med försäljning, gärna tjänsteförsäljning, ser vi som en förutsättning. Bemanningserfarenhet gör att du snabbare kommer in i arbetet. Vi tror även att du har en akademisk utbildning eller motsvarande. En god känsla för det svenska språket är nödvändigt då du bland annat kommer att skriva annonser och avtal. Ett brinnande intresse för försäljning samt förmågan att skapa och utveckla relationer till både personal och kunder är kanske trots allt det viktigaste.
Är du intresserad?
Ansök idag, intervjuer sker löpande. För att söka tjänsten klicka på knappen nedan eller gå in på
www.mayday.se. Bifoga ett personligt brev samt CV och beskriv varför just du passar in på tjänsten. Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Har du några frågor vänligen kontakta Catherine Hässler på telefonnummer 08-98 68 68.
Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Publiceringsdatum2010-08-27Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-09-07
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
FöretagISS Mayday
AdressISS Mayday
Box 47635
11794 STOCKHOLM
Jobbnummer 719102
Observera att sista ansökningsdag har passerat.