Vikarierande VD-assistent på Prestigo

Prestigo AB / Assistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla assistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Prestigo AB i Göteborg

Prestigo är ett byggföretag i Göteborg och Stockholm som satsar på att anställa de bästa medarbetarna. Vi är övertygade om att drivkraften att vilja vara stolt över sitt jobb ger en stor tillfredsställelse och påverkar både anställda, vårt företag och våra kunder positivt. Vi arbetar med allt från mindre invändiga jobb i privata lägenheter till större projekt för bostadsrättsföreningar och fastighetsägare.
Vår VD-assistent ska gå på föräldraledighet och vi söker därför efter en parhäst till vår VD Adam för att kunna fortsätta upprätthålla vår höga kvalitet och servicenivå till våra kunder. Du kommer arbeta med administrativa uppgifter på vårt kontor på Hisingen. Internt ansvarar du bland annat för inköp, rapportering, marknadsföring, ekonomi- och personaladministration och i våra kunduppdrag är du en viktig samordnare av personal och andra resurser.
Du kommer också att driva flera projekt, bland annat med utveckling och strukturering av arbetsmiljörutiner, system- och processtöd för vår verksamhet. Vi är ett litet företag som växer, och för rätt person finns stora möjligheter att komma med idéer, vara med och ta ett större helhetsansvar, allt i nära samarbete med vår VD.
För att trivas hos oss och göra ett bra jobb i den här rollen tror vi att du:
• Har någon form av utbildning inom ekonomi och/eller projektledning
• Har arbetat något år med liknande arbetsuppgifter
• Är uppskattad av både kunder och kollegor
• Pratar och skriver bra svenska
• Har B-körkort
Det är de hårda, lite mer formella kraven, men kanske viktigare för oss är att du har en stor passion för det du gör. Vi tror att du är riktigt noggrann och duktig på administrativt arbete och att du har en attityd som gör att du hugger i där det behövs, och vi behöver dig som har tålamod och envishet att få alla detaljer på plats i en verksamhet som ibland vill framåt lite väl snabbt. Du trivs i ett bolag med stor transparens och i ett gäng med bakgrund i flera olika länder och kulturer där det är raka puckar.
Det är meriterande med erfarenhet från byggbranschen.
Tjänsten är på 100% med start så snart som möjligt.
Varaktighet, 6 mån - kan komma att förlängas upp till 1 år beroende på återgång av ordinarie personal.
För rätt person erbjuder vi både bra lönevillkor, arbete med kompetenta och glada kollegor och stor möjlighet till eget ansvar och utveckling.
Vi kommer löpande att gå igenom ansökningar, pga semestertider kan rekryteringsprocessen dröja lite längre än vanligt. Tveka inte, skicka in din ansökning.
Läs mer om oss på www.prestigo.se
Har du frågor om tjänsten, ring Adam Wartecki på 031-3130202
Skicka din ansökan (CV) till jobb@prestigo.se
Vi hanterar alla ansökningshandlingar enligt GDPR.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-11
E-post: jobb@prestigo.se

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Prestigo AB (org.nr 556929-7921)
Aröds Industriväg 9 (visa karta)
417 05  GÖTEBORG

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
7945600

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Prestigo AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Prestigo AB: