Vikarierande Uthyrare Victoria Park
Victoria Park / Receptionistjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Victoria Park i Malmö,
Kristianstad,
Markaryd,
Karlskrona,
Växjö eller i
hela Sverige Victoria Park AB är ett börsnoterat fastighetsbolag som genom ett långsiktigt förvaltningsarbete och socialt ansvarstagande utvecklar trivsamma bostadsområden på tillväxtorter i Sverige. Victoria Parks fastighetsbestånd i Malmö omfattas av 2073 lägenheter i stadsdelarna Rosengård, Hermodsdal, Lindängen, Heleneholm, centrala Malmö samt Trelleborg. Vårt områdeskontor, som också är vår gemensamma arbetsplats, ligger på Ramels väg i Rosengård. Där samlas vi dagligen och går igenom dagens olika uppgifter.
Vi är som jobbar här har olika roller; fastighetstekniker, uthyrare, bocoach, miljövärd, förvaltare och områdeschef.
Vi söker nu, när en av våra medarbetare går på föräldraledighet, en Uthyrare till vårt team och kontor. Vi söker dig som tillsammans med oss vill jobba för att utveckla bostadsområdet på flera nivåer. Vikariatet är planerat att starta efter sommaren och pågå till januari 2021.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Att arbeta som Uthyrare hos oss är ett aktivt och utåtriktat arbete där du jobbar med något som engagerar många, nämligen bostäder. Du ansvarar för att aktivt och strategiskt arbeta för att våra bostäder hyrs ut i rätt tid och till rätt kund. Du ser till att hela uthyrningsprocessen löper smidigt, från marknadsföring, första kontakt med kund till avtalsskrivning.
Det här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Du behöver vara kreativ och nyskapande i arbetet för att nå ut på bästa sätt. Du skapar till exempel kontakter med företag och organisationer för att marknadsföra Victoria Park som hyresvärd, har koll på vad som är på gång i närområdet för att kunna vara på plats vid rätt tillfälle och träffa intressenter.
Konkreta arbetsuppgifter som ingår i vardagen är att uppdatera trapphustavlor, skapa informationsbrev, boka möten med kunder samt besiktningar.
Du drivs av att skapa resultat, ta ansvar och du måste ha en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Strukturerad och ordningsam är också viktiga egenskaper eftersom det handlar om att få juridiska dokument på plats och hålla ordning på olika objekt i system och nyckelhantering.
Publiceringsdatum2019-05-03BakgrundViktigt är att du har erfarenhet av att aktivt arbeta med att hitta och bearbeta kunder för att nå resultat. Du får gärna ha en bakgrund där du arbetat med uthyrning eller försäljning av bostäder och lokaler. Din utbildningsbakgrund kan vara t.ex. säljutbildning, fastighetsmäklare, eller motsvarande. Vi ser att dubehärskar Officepaketet och är van vid olika system. Du har B-körkort och tillgång till egen bil.
Vi erbjuder dig
Victoria Park är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du har en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.
Så ansöker duVälkommen med din ansökan redan idag här via vår karriärsida!
Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Har du frågor kring tjänsten kontaktar du Områdeschef Evert Rydell - 072-335 05 96
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEvert Rydell
evert.rydell@victoriapark.seFöretagVictoria Park
AdressVictoria Park
Ramels väg 53
21368 Malmö
KontorsadressRamels väg 53, Malmö
Jobbnummer 4765768
Observera att sista ansökningsdag har passerat.