Vikarierande Uthyrare till Alby

Victoriahem AB / Butikssäljarjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Victoriahem AB i Botkyrka, Huddinge, Södertälje, Stockholm, Sollentuna eller i hela Sverige

Är du en driven person som har tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen? Har du dessutom siktet inställt på att komma till en arbetsplats med högt tempo och engagerade kollegor? Då kan du vara den vi söker till rollen som uthyrare i Alby.

Victoriahem utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtregioner. Många av våra hus byggdes under miljonprogrammet, och genom att investera i och utveckla hela stadsdelar skapar vi riktigt bra platser att bo på. Vi tar hand om drygt 39 000 familjers hem i 31 kommuner, från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Och vi växer.

Vi som arbetar i våra fastigheter samlas på områdeskontoret och går igenom de uppgifter som finns för dagen. Vårt team består av olika roller såsom fastighetstekniker, förvaltare, uthyrare och områdeschef.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Arbeta med annonsering av lediga lägenheter
• Förbesiktningar
• Boka in och genomföra visningar
• Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
• Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
• Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
• Bemanna områdeskontoret vid var tid gällande öppettider
• Bistå teamet med administrativa uppgifter
• Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer

Det här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Som person är du ansvarstagande och initiativrik. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. I rollen är det viktigt att du brinner för ordning och reda samt att du har förmåga att prioritera. Du kommer ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret.

Publiceringsdatum
2022-06-03

Profil
• Eftergymnasial utbildning alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden samt erfarenhet av att driva projekt
• Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel
• Tidigare erfarenhet av försäljning, kundtjänst eller likvärdigt
• Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Vi ser det som meriterande om du är flerspråkig
• B-körkort

Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

• Startdatum: Förväntad start i September
• Omfattning: Heltid till 31/12-23
• Placering: Alby
• Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen

Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Therese Afram på therese.afram@victoriahem.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Victoriahem AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Victoriahem AB (org.nr 556695-0738)

Arbetsplats
Victoriahem

Kontakt
Tobias Bernström
tobias.bernstrom@victoriahem.se

Jobbnummer
6710425

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Victoriahem AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Victoriahem AB: